پوریا فیاضی کاپیتان تیم والیبال سایپا گفت: به طور قطع بازی رده بندی تیم ما مقابل پیکان از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

پوریا فیاضی کاپیتان تیم والیبال  سایپا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما تمریناتمان مثل گذشته به طور منظم و منسجم برگزاری می شود و برای کسب عنوان سومی نهایت توانمان را به کار خواهیم گرفت.
 
وی تصریح کرد:  اگر دو تیم پیکان  وسایپا در دیدار رده بندی با آمادگی صد درصد  بالا به مصاف یکدیگر بروند به طور قطع سطح کیفی این دیدار بالاتر از بازی فینال خواهد بود.
 
فیاضی یاد آور شد: درطول سنوات گذشته دیدار تیم های پیکان و سایپا همیشه از جذابیت های خاص خود برخوردار بوده است به طور قطع در این هفته  هم علاقمندان بازی های حرفه ای و سطح بالا را در از این دو تیم شاهد خواهند بود.

**مسائل ورامین فراتر از یک اتفاق بود

 وی ضمن اشاره به افت روحی بازیکنان تیم سایپا پس از مسائل بوجود آمده در ورامین اظهار داشت: متاسفانه مسائلی که در دیدار سوم پلی اف برای تیم ما در ورامین بوجود آمد فراتر از یک اتفاق بود این مشکلات در فضایی خارج از بازی بوجود آمد

وی تصریح کرد: مسائل بوجود آمده در دیدارسوم پلی اف باعث شد تا بازیکنان تیم ما از نظر سنی نسبت به دیگر حریفان پایین تر است شرایط مختلف روی وضعیت روحی والیبالیست های جوان تیم تاثیر منفی داشت.

وی گفت: اتفاقات بازی ما مقابل ورامین خارج از والیبال بود که عامل اصلی باختمان شده وقتی که برق سالن قطع شد فرهنگ  و رفتار داور هم نسبت به دو تیم تغییر کرد متاسفانه همه می گویند در کرج هم در حین بازی برق سالن قطع شده اما شرایط کرج باورامین به طور کلی متفاوت بود و قطعی برق سالن ورامین در شرایطی بود که مسئولان برگزار کننده بازی را به طور کلی ضمانت کرده بودند.

وی تصریح کرد:  در یک اتفاق نادر و عجیب شاهد بودیم که پس از رفع مشکل برق یکی از داوران خط تغییر کرد،  این مورد مساله ای بود که در طول دوران بازیگریم تا به حال آمدن برخورد نکرده بودم.

همچنین داور در دو ست پایانی بازی سه کارت زرد به تیم ما داد ما هم چون دستمان به جایی بند نبود سالن را ترک کردیم.

** پر سابقه ترین تیم ایران را می بریم

کاپیتان تیم سایپا خاطر نشان کرد: در طول روزهای اخیر سعی کردیم شرایط بوجود آمده درورامین را فراموش کرده و فقط روی بازی رده بندی تمرکز کرده اند.

وی گفت: پیکان یکی از پر سابقه ترین تیم های باشگاه ایران و  دارای عناوین آسیایی وجهانی در مسابقات باشگاهی است و ما مقابل آنها نبرد سختی را پیش روی داریم./آق



برچسب ها: فینال ، کیفیت ، پوریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار