معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 7، از برگزاری جشنواره هفت سین و سفره آرایی در روز 26 اسفندماه در مرکز آموزش جوان این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مهران احمدی با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره به شهروندان چیدن و فلسفه هفت سین های سنتی آموزش و به هر یک از شرکت کنندگان بسته‌هایی شامل کتاب، بروشور در زمینه نوروز و سبزه آرایی و گلدان شب بو هدیه داده می‌شود.
 
احمدی با اشاره به اهدای گلدان آپارتمانی به شهروندان نمونه در این جشنواره گفت: جشنواره هفت سین و سفره آرایی در خیابان دماوند نبش رجبی در بوستان شهدای جوان برگزار می شود.
 
معاون خدمات شهری شهردای منطقه 7 در ادامه از برگزاری جشنواره سبزه آرایی در روز 21 اسفندماه خبر داد و گفت: به سه شهروند نمونه که در کلاسهای آموزشی و تحقیقات در زمینه نگهداری خاک و گل فعالند هدایایی اهدا خواهد شد. همچنین در جریان این جشنواره کارگاه آموزشی سمبل های هفت سین برگزار و فواید خوردن آب سبزه آموزش داده می‌شود.  
 
بر اساس این گزارش؛ جشنواره سبزه آرایی در گلخانه مرکزی گل و گیاه آزادگان ، انتهای ابن یمین، تقاطع سیبویه برگزار و به بهترین طرح ارائه شده هدیه اهدا می شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار