مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام هفتگی 85 مبلغ به مناطق مختلف استان در راستای اجرای طرح سفیران آدینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام روحانی نیا با اعلام این خبر افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح سفیران آدینه، اعزام به مبلغ به مناطق محروم و کم استقبال به جهت پشتیبانی از این مناطق و با هدف رفع مشکلات و شهادت دینی و اعتقادی مردم در طول سال به ویژه شب های جمعه انجام می شود.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 500 نقطه روستایی خراسان شمالی تحت پوشش سفیران آدینه قرار می گیرند تصریح کرد:  اعزام بیش از 500 مسجد و اقامه نماز جماعت در مناطق روستایی در طول 116 هفته از اهداف کمیتی این طرح است.

روحانی نیا با  اشاره به دیگر اهداف این طرح خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ غنی اسلام، تحقق عملی کردن احکام الهی توسط متخصصان کار آمد ، شناساندن خوبی ها و تشویق به انجام و ترسیم بدی ها نشان دادن راه گریز و منع آن و همچنین پاسخگویی به نیازهای دینی و شرعی مردم و مقابله با تهاجمات فرهنگی غرب و خرافات رایج در جامعه از مهم ترین اهداف کیفی این طرح است./ز

برچسب ها: تبلیغات ، اعزام ، متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار