دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي گفت: ملت ايران در انتخابات رياست‌جمهوري دوره‌هاي قبل به شخص احمدي‌نژاد و اطرافيانش راي ندادند، بلکه شخص رئيس‌جمهور در آن مقطع توانست گفتمان انقلاب را به خوبي نمايندگي کند و راي مردم نيز به گفتمان انقلاب داده شد.

"رامين شمسايي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عدم رسيدگي به مشکلات اقتصادي مردم در آستانه عيد نوروز از سوي دولت اظهار داشت: در چند سال اخير استکبار با تمرکز بر حوزه اقتصاد  به اعمال فشار عليه ايران پرداخته و بي‌انصافي است اگر تمام مشکلات اقتصادي را بر گردن دولت بياندازيم.

وي با اشاره به بيانات "مقام معظم رهبري" در خراسان در ارتباط با "مقاومت مدبرانه" ابراز داشت:  ملت ايران بايد با تدابير هوشمندانه در جهت خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمن حرکت کند.

اين فعال دانشجويي با بيان اينکه دولت و رئيس‌جمهور بايد بدانند که مردم در سال‌هاي 84 و 88 به گفتمان انقلاب اسلامي راي دادند؛ تصريح کرد: ملت ايران در انتخابات رياست‌جمهوري دوره‌هاي قبل به شخص احمدي‌نژاد و اطرافيانش راي ندادند، بلکه شخص رئيس‌جمهور در آن مقطع توانست گفتمان انقلاب را به خوبي نمايندگي کند و راي مردم نيز به گفتمان انقلاب داده شد.

"دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي" در ارتباط با نسبت‌هاي اغراق‌آميزي که رئيس‌جمهور به مشايي داده، خاطرنشان کرد: اکنون در دولت، فضايي شکل گرفته که کانديداي احتمالي‌اش در انتخابات رياست‌جمهوري راي خواهد آورد، ولي دولتي‌ها بايد بدانند با وجود  تبليغات و تمجيد از شخص مشايي، مردم به گفتمان انقلاب راي خواهند داد.

شمسايي بيان داشت: دولت نبايد با حاشيه‌سازي به مشکلات مردم دامن بزند و بهتر است که در جهت بهبود اوضاع و احترام به حقوق مردم حرکت کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، حاشیه ، مشایی ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار