رژيم صهيونيستي، انگليس و عربستان سعودي محموله هاي جديد سلاح براي تروريست ها در سوريه ارسال کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ، اين محموله هاي سلاح از مرز اردن وارد سوريه مي شود. روزنامه اسرائيلي هاآرتص فاش کرد ايهود باراک سهامي به ارزش صدها هزار دلار در يکي از شرکت هاي توليد سلاح آمريکا دارد که سلاح و تجهيزات نظامي به بعضي کشورهاي عربي از جمله عربستان سعودي صادر مي کند. روزنامه "يوتارني ليست" چاپ کرواسي چند روز پيش فاش کرد پنجاه و هفت هواپيماي ترک و اردني از فرودگاه کرواسي سه هزار تن سلاح و مهمات را براي تروريست ها منتقل کردند. 
آمريکا با همکاري اسرائيل مسئول برنامه ريزي انتقال اين سلاح هاست و عربستان سعودي هم هزينه آن را پرداخت مي کند. اردن و ترکيه هم مسئول انتقال اين سلاحها به سوريه هستند. 
روزنامه ديلي استار انگليس هم فاش کرد اين کشور سلاح هايي به ارزش سي ميليون دلار براي تروريست ها در سوريه ارسال کرد که شامل تيربار، موشک هاي ضد تانک، خمپاره انداز و جليقه هاي ضدگلوله است. ديلي استار تاکيد کرد اين سلاحها براي تجهيز هزار فرد مسلح کافي است. به نوشته اين روزنامه، اين محموله ها در يک کشور همسايه سوريه ذخيره شده است تا در شرايط مناسب به داخل اين کشور منتقل شود. 








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار