در مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسري جلوه‌های قرآنی در آیینه نشریات مکتوب و دیجیتال و رسانه های قرآنی «آیات» از دكتر محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي به عنوان چهره قرآني و قرآن ياور تقدير شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي صدا، مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری جلوه‌های قرآنی در آیینه نشریات مکتوب و دیجیتال و رسانه های قرآنی «آیات» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رييس فراكسيون قرآن و عترت و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی کشور شنبه 19 اسفندماه در تالار همایش‌های برج آزادی برگزار ‌شد. 
در این مراسم از  دكتر محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي به پاس توجه ارزشمند ایشان در اشاعه فرهنگ غنی قرآنی تجلیل شد.
تقدير از رسانه‌های برتر، ديگر چهره‌های قرآنی (قرآن یاوران) و رسانه‌هاي برگزیده در بخش‌های مختلف مقاله، شعر، عکس (خبری و گزارش تصویری)، خبر و گزارش، داستان کوتاه و داستانک با موضوعات قرآنی؛ رسانه برتر قرآنی در حوزه صدا و سیما و برنامه برتر قرآنی نيز از ديگر بخش‌هاي اين برنامه بود.
دومین جشنواره سراسری جلوه های قرآنی در آیینه نشریات مکتوب و دیجیتال «آیات» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد، بیش از 27 هزار اثر مورد ارزیابی داوران قرار گرفت. /ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار