نخستين نمايشگاه تخصصي روابط عمومي و ملزومات از 21 الي 24 مرداد ماه سال 1392 در محل هتل الميک تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، امروزه نمايشگاه از شکل ابتدايي آن خارج شده و صرفا ديگر محلي براي خريد و فروش کالا نيست، بلکه برخي افراد در خلال برپايي نمايشگاه درپي يافتن موفقيت هاي استثنايي يا کسب اطلاعات در مورد مسئله و موضوعاتي خاص هستند که دستيابي به اين اهداف در مکان مناسبي همچون نمايشگاه امکانپذير است.

لذا مي توان ادعا نمود که نمايشگاه نقش کانال ارتباطي و رسانه اي به خود گرفته است. به واقع نمايشگاه محل تلاقي بازديد کنندگان کالاها و خدمات و نقطه برخورد و عرضه تقاضا است.

در نمايشگاه عرضه کنندگان، کالا و اقلام مورد نظر خود را به معرض نمايش مي گذارند و يا نوآوري، خلاقيت و ابتکارات خود را عرضه مي دارند. قيمت کالاهاي خود را بيان مي کنند، ويژگي هاي اساسي و جنبه هاي قابل ذکر متاع يا کالاي خود را به منصه ظهور مي گذارند و بازديدکنندگان نيز براساس ذوق و سليقه، تمايلات و امکانات خود از نمايشگاه استقبال مي نمايند.

بدين ترتيب اين دو گروه، مناسب ترين شرايط را براي انجام داد و ستد و برقراري ارتباط در آينده در برابر خود مهيا مي بينند.

نمايشگاه، هزينه جستجو براي يافتن کالا يا دسترسي به اطلاعات را کاهش مي دهد.

در يک نمايشگاه مهمترين عاملي که به پيشرفت مي انجامد، رقابت است. نقش اطلاع رساني يک نمايشگاه در جوامع امروزين، از نهايت اهميت برخوردار است.

در همين راستا نخستين نمايشگاه تخصصي روابط عمومي و ملزومات از 21 الي 24 مرداد ماه سال 1392 در محل هتل الميک تهران برگزار خواهد شد.

شما مي توانيد براي رزو غرفه به سايت www.mynamayeshgah.com و يا با شماره هاي 88350351 ، 88350352 و 09128491660 تماس بگيريد.
برچسب ها: نمایشگاه ، بازدید ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار