رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی از برگزاری کنگره فوق العاده و عادی در مالزی خبر داد و گفت: این نشست 12 و 13 اردیبهشت ماه سال 92 برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، پریا شهریاری- رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: کنگره AFC که متشکل از فدراسیون های  فوتبال عضو AFC شامل( 46 عضو) هستند قرار است تا در نشست فوق العاده و عادی که  طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت سال 92 برگزار می شود، حضور داشته باشند. در واقع هر  فدراسیون دارای یک رای در کنگره است که اعضا در این کنگره در خصوص مسائل مهمی از جمله انتخابات رئیس AFC و اعضا هیات رئیسه آن، اصلاحات اساسنامه و ... تصمیم گیری می کند.

وی افزود: دستور جلسه این کنگره تا 30 روز قبل از انتخابات به اعضا از سوی دبیرخانه AFC ابلاغ می شود، بر همین اساس  پیشنهاداتی جهت رشد و توسعه فوتبال ساحلی در آسیا از سوی فدراسیون فوتبال ایران ارائه شده که شامل تشکیل کمیته فوتبال ساحلی AFC، برگزاری مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و مسابقات باشگاههای فوتبال ساحلی آسیا است. امیدوارم این پیشنهادات از سوی کنگره مورد تصویب قرار گیرد تا بتوانیم گامی فراتر جهت رشد و ارتقا این رشته برداریم وپیشگام این موضوعات در آسیا باشیم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار