رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گفت: حفظ سلامت و جان مردم نياز به تذکر ندارد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و يا افزايش نرخ ها مجوز مراکز خدمات گردشگری لغو خواهد شد

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ؛ در مراسم مانور نمادين ستاد مرکزي کشور، محمد شريف ملک زاده رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري کشور با تاکيد بر ايجاد شادي و نشاط و پويايي در سفرهاي داخلي از سوي سازمان ها و دستگاه هاي مربوطه، گفت: سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري با همکاري 31 استان کشور برنامه ريزي براي کاروان هاي شادي در طول مسيرهاي جاده اي کشور، به اجراي موسيقي و برنامه هاي تفريحي و اجراي تئاتر موجبات شادي و نشاط فراهم مي سازد.

وي افزود: در پايان اين جلسه 31 اتوبوس کاروان شادي به استانهاي  کشور اعزام شده و ماموريت خود را آغاز مي کنند.

وي خاطرنشان کرد: به تناسب ظرفيت هر استان، مراسمي توسط اين کاروان شادي اجرا خواهد شد.

 رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري کشور، با اشاره به اينکه امسال آمار مسافرين نوروزي از سوي سازمان ميراث فرهنگي اعلام نخواهد شد، گفت: آمار تخصصي جابجايي مسافران نوروزي از سوي سازمان حمل و نقل جاده اي اعلام خواهد شد.

وي افزود: آمار سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در حوزه تخصصي گردشگري مراکز اقامتي و بازديد از موزه ها و ابنيه تاريخي در دستور کار خواهد بود.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري کشور، با اشاره به تشديد نظارت ها بر عملکرد آژانس ها، مراکز اقامتي و مهمانپذيرها، مجتمع هاي بين راهي، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و يا افزايش نرخ ها مجوز اين مراکز لغو خواهد شد.

وي با بيان اينکه حفظ سلامت جان مردم نياز به تذکر ندارد، تاکيد کرد: پس از بررسي هاي انجام شده از سوي سازمان هاي مرتبط، از 17 فروردين ماه اين برخوردها با متخفان صورت مي پذيرد./عب
برچسب ها: متخلفان ، گردشگری ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار