معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: رژیم صهیونیستی شک نداشته باشد که ما انتقام خون "جرادات" را ازآنها خواهیم گرفت و به آنها اجازه نخواهیم داد که بدون دادن هزینه سنگین خون جوانان بی‌گناه ما را بریزد.

"موسی ابومرزوق" معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با وضعیت اسراي در بند رژیم صهیونیستی اظهار داشت: بسیاری از افراد حبس شده در زندان‌های این رژیم جعلی، بیش از 30 سال و یا حتی تمام عمر خود را در اسارت گذرانده‌اند.

وی با بيان اينكه "جرادات" در حالي كه زنده بود، صهيونيست‌ها زندگيش را از او سلب كردند، گفت: صهیونیست‌ها در حالی که اسرا در قيد حيات بودند با فشار و شكنجه زندگی‌ را از آنها سلب می‌کردند.

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس تصريح كرد:‌ تاکنون بيش از يك هزار و 200  اسیر را از بند صهیونیست‌ها آزاد كرديم و بايد با  تاكيد بر آرمان‌هاي مقاومت، با مبارزه همه‌جانبه با دشمنان، تمامی اسیران را آزاد کنیم تا اسارت این زندانی‌ها بیش از این طول نکشد.
 
ابومرزوق تصریح کرد: آنچه که موجب افزایش انگیزه جوانان فلسطینی برای ادامه مبارزه شده، خون عرفات جرادات و دیگر شهدای مقاومت بوده است.

وی در پایان با بيان اينكه رژیم صهیونیستی باید منتظر خشم و خروش مقاومت باشد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی شک نداشته باشد که ما انتقام خون "جرادات" را از آنها خواهیم گرفت و به آنها اجازه نخواهیم داد که بدون دادن هزینه سنگین ، خون جوانان بی‌گناه ما را بریزد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جرادات ، وضعیت ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار