فرماندار اردبیل گفت : طرح چهار بانده كردن جاده اردبیل به سرچم از 35 درصد پیشرفت برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / كاظم دبیر در حاشیه بازدید از طرح چهار بانده كردن جاده اردبیل به سرچم افزود : تاكنون برای اجرای این طرح مبلغ 15میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینكه تكمیل این طرح به 40 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد اظهار امیدواری كرد كه در كوتاه ترین زمان ممكن این طرح مورد بهره برداری قرار بگیرد.

فرماندار اردبیل بیان كرد : بهره برداری از طرح چهار بانده كردن جاده اردبیل به سرچم ضمن كاهش میزان سوانح رانندگی به استقبال مردم از تردد در این محور مواصلاتی برای سفر به تهران و بالعكس كمك می كند و سبب كاهش چشمگیر حجم ترافیك در جاده اردبیل به آستارا خواهد شد.

دبیر همچنین از طرح های بهسازی محور بودالالو به جاده سرچم ، جاده روستایی كوهساره - هیر و پل زیرگذر تقاطع جاده اردبیل به هیر بازدید كرد.

وی در جریان این بازدید گفت كه طرح بهسازی جاده بودالالو به سرچم 18 درصد پیشرفت دارد و بهره برداری از آن سبب دسترسی آسان مردم به جاده اصلی خواهد شد.

دبیر افزود : برای اجرای طرح پل زیرگذر تقاطع جاده اردبیل به هیر تاكنون مبلغ هشت میلیارد ریال هزینه شده است كه با تامین بقیه اعتبار مورد نیاز این طرح مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت/س 

برچسب ها: اردبیل ، پیشرفت ، جاده ، سرچم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.