تیم خوزستان با کسب 2 مدال طلا و یک نشان برنز، عنوان سوم رقابت‌هاي قهرمانی کشتی‌فرنگی کشود را ازآن خود كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، اين مسابقات از روز شنبه (19 اسفند‌ماه) به مدت دو روز در تهران برگزار شد. در اين پيكار‌ها تهران الف با 52 امتیاز قهرمان شد، خوزستان نيز با كسب 2 نشان طلا، یک برنز و یک عنوان پنجمی و در مجموع با 35 امتیاز به مقام سوم رسید و مازندران هم با 41 امتياز نایب‌قهرمان شد.

 

در اين رقابت‌ها نمايندگان استان در وزن 55 کیلوگرم علی اطرافچی (مقام پنجم)، در وزن 60 کیلوگرم امین سوری (مدال طلا)، در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند (مدال طلا) و در وزن 74 کیلوگرم سجاد کشاورزی (مدال برنز) را به دست آوردند؛ ضمن اين‌كه فرنگي‌كاران استان در اوزان 84 کیلوگرم محمد رسولی، 96 کیلوگرم رضا زیدوند و 120 کیلوگرم مسعود نعمت‌چکانی از دور مسابقات حذف شدند.

 

هم‌چنين کشتی‌گیران خوزستانی که در قالب تيم‌هاي سایر استان‌ها در مسابقات شرکت كرده بودند در وزن 55 کیلوگرم اشکان قلی‌کیانی (ایلام مقام پنجم)، در وزن 84 کیلوگرم مهدی هویزی (خراسان‌شمالی مقام پنجم)، در وزن 96 کیلوگرم مهدی عسکری‌زاده (چهارمحال و بختیاری مدال طلا)، در وزن 96 کیلوگرم ایمان بهرام‌سری (خراسان‌شمالی مدال نقره)، در وزن 96 کیلوگرم مجتبی کریم‌فر ( تهران الف مدال برنز) و در وزن 120 کیلوگرم پارسا نظری (هرمزگان مقام پنجم) را كسب كردند../س
برچسب ها: مقام ، سوم ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.