نایب‌رییس فدراسیون تیراندازی باکمان گفت: قصد داریم رشته‌های شکار، سه‌بعدی و باستانی را در کشور فعال کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، کریمی در مجمع انتخاب رییس هیات تیراندازی باکمان استان اظهارکرد: در زمان رییس سابق فدراسیون مشکلات زیادی داشتیم و پس از روی کار آمدن شجاعی، این مشکلات بیشتر هم شد ولی با برنامه‌ریزی و با کمک هیات‌های شهرستان‌ها وضعیت‌مان روز به روز بهتر خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به این‌که در حال حاضر تعلیق هستیم، بیشتر فعالیت‌هایمان زیرساختی است. هفته گذشته جلساتی با کشور مجارستان برای توسعه این رشته ورزشی داشتیم و تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه رشته‌های شکار، سه‌بعدی و باستانی امضا کردیم.

نایب‌رییس فدراسیون تیراندازی باکمان ادامه‌داد: بسیاری از کشورها در رشته‌های مختلف تیراندازی باکمان فعال هستند ولی فعالیت ما فقط در بخش ریکرو و کامپوند است. هدف ما تضعیف این دو رشته نیست، بلکه می‌خواهیم این ورزش در کشور توسعه پیدا کند و این بهانه‌ای برای ایجاد ارتباط سیاسی و اقتصادی با مجارستان بود.

وی عنوان‌کرد: در ارتباطی که با کشور ترکیه داشتیم و رییس فدراسیون ترکیه در ایران حضور پیدا کرد، اعتقاد وی بر این بود که انتخابات فدراسیون‌مان انتصابی بوده و انتخابی در کار نبوده است و دوره ریاست صفایی به پایان نرسیده است ولی در جلسه‌ای که هفته گذشته با مسوولان ترکیه داشتیم، کاملا مشخص شد که انتخابات فدراسیون برگزار شده و مدت زمان ریاست رییس سابق فدراسیون نیز به اتمام رسیده است. مسوولان ترکیه قول دادند که این مساله را در هیات رییسه فدراسیون‌ جهانی مطرح کنند تا مشکل تعلیق ایران حل شود.

کریمی ادامه‌داد: ورزشکاران زیادی در کشور داریم که تیم‌ملی، امیدی برای آن‌ها است تا بتوانند در مسابقات برون‌مرزی شرکت کنند. با برنامه‌ریزی و جلساتی که در برنامه سال 92 با کشورهای مختلف داریم، امیدواریم بتوانیم مشکلات فدراسیون را حل کنیم.

وی افزود: ریاست فدراسیون آسیا به رییس فدراسیون ایران محول شده و باتوجه به این‌که رشته‌های ریکرو و کامپوند هیچ عضوی در آسیا ندارند، امیدواریم بتوانیم عضو بگیریم، فعالیت کنیم و روزبه‌روز این رشته را توسعه دهیم.


منبع:خبرگزاری ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.