8 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و 5 هزار نفر در مقطع ارشد و در نهایت 500 نفر در مقطع دکتری در رشته های مواد و متالوژی مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛‌ یوز باشی زاده، مسئول کمیته آموزشی مهندسی مواد و متالوژی در نشست خبری تحول و ارتقاء محتوای برنامه درسی و آموزش رشته های دانشگاهی که در سالن همایش های وزارت علم برگزار شد طی سخنرانی گفت: در حوزه آموزشی مهندسی مواد و متالوژی با 2 رویکرد از طرفی با صنایع مختلف و از طرف دیگر توجه به مواد نو رو به رو هستیم.

وی افزود: بازنگری رشته مواد و متالوژی طی 2 سال اخیر انجام شده با دستورالعمل و سیاستگذاری این فعالیت در حال انجام است چنانچه جمع شدن گرایش های کارشناسی در دستور کار بوده است.

وی افزود: تلفیق آموزش چهره به چهره آموزش متن باز نتایج خوبی را در برداشته است و در 30 دانشگاه در سه مقطع در رشته مواد و متالوژی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: 8 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و 5 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 500 نفر نیز در مقطع دکتری در گرایش های 9 گانه این رشته مشغول تحصیل هستند.

یوز باشی زاده اظهار داشت: هم اکنون بیشترین دانشجو در این رشته در مقطع کارشناسی ارشد هستند و بیشتر دانشجویان در دانشگاههای دولتی مشغول تحصیل هستند./ح

برچسب ها: دانشجو ، متالوژی ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار