آصفري خبر داد

بررسي لايحه بودجه 92 با حضور معاونت رياست جمهوري در كميسيون امنيت‌ملي/ انتخاب آقامحمدي و منصوري براي عضويت در كميسيون تلفيق

عضو هيات رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: دستور کار اين کميسيون در خصوص بررسي لايحه بودجه 92 بود که با حضور دستگاه‌هاي متولي از معاونت رياست جمهوري و ديوان محاسبات و دستگاه‌هاي اجرايي ديگر مورد بررسي قرار گرفت.

محمدحسن آصفري نماينده اراک و کميجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستور کار امروز کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: دستور کار اين کميسيون در خصوص بررسي لايحه بودجه 92 بود که با حضور نمايندگاني از دستگاه‌هاي متولي  از جمله معاونت رياست جمهوري و ديوان محاسبات و دستگاه‌هاي اجرايي ديگر مورد بررسي قرار گرفت.  
 
وي در ادامه درباره پيشرفت بررسي لايحه در کميسيون امنيت ملي اظهار داشت: بندهايي از بودجه  كه با حوزه كاري کميسيون در ارتباط بوده را بررسي كرديم و اميدواريم که بتوانيم به نتيجه‌اي مطلوب برسيم.
 
عضو هيات رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطرنشان کرد: آقامحمدي و منصوري به عنوان نماينده‌هاي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي براي عضويت در کميسيون تلفيق انتخاب شدند.  

انتهاي پيام/  

برچسب ها: آصفری ، نماینده ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار