کنفرانس مطبوعاتي تيم هاي فوتبال فجر سپاسي شيراز - نفت تهران امروز 20 اسفند برگزار شد و در آن سرمربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمود یاوری سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در کنفرانس خبری پس از این دیدار در جمع رسانه های در خصوص بازی شاگردانش مقابل نفت تهران گفت: این بازی می توانست گل های زیادی داشته باشد اما در نهايت ما توانستيم يک گل را جبران کنيم و اين بازي با نتيجه 2 بر يک به نفع تيم فوتبال نفت به پايان رسيد.

وی تصريح کرد: ما در نیمه اول بیشترین موفقیت گل را نسبت به نفتی ها دانستیم ولی می توانم بگویم که عادلانه ترین نتیجه برای این دیدار تساوی برای هر 2 تیم بود./مح

قنبری: بازی درگیرانه ای ازهردو تیم شاهد بودیم

کریم قنبری، مربی تیم نفت تهران که به جای سرمربی این تیم منصور ابراهیم زاده در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل فجر سپاسی شیراز در خصوص بازی این تیم گفت: ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم ولی می توانیم بگويیم که تیم فجر در نیمه دوم بهتر از ما کار کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت.

وی در ادامه در خصوص غیبت ابراهیم زاده سرمربی این تیم در کنفرانس خبری افزود : وي به علت کسالت نتوانسته در کنفرانس خبری حاضر شوند.

قنبري درخصوص اینکه در این بازی خط دفاعی این تیم بهتر از قبل شده است افزود: با حضور میثم حسینی در ترکیب تیم نفت، خط دفاعی این تیم خیلی بهتر از قبل شده است./مح

برچسب ها: یاوری ، تساوی ، فجر سپاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار