سخنگوي کميسيون آموزش و تحقيقات گفت: در جلسه امروز اعضاي کميسيون تلفيق مشخص شدند همچنين اين اعضا در خصوص اتخاذ خط مشي واحد براي اينکه بتوانند با دقت و سرعت بيشتري مباحث بودجه را بررسي کنند، گفتگو شد.

عباس مقتدايي سخنگوي کميسيون آموزش و تحقيقات  در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به جزئيات جلسه عصر امروز کميسيون اشاره کرد و گفت: جلسه امروز در سه نوبت برنامه‌ريزي شده بود که دو نوبت آن برگزار شد و نوبت سوم بعد از نماز مغرب تشکيل خواهد شد.  
 
وي ادامه داد: در جلسه امروز موضوعاتي پيرامون بودجه مطرح و درباره آنها تبادل نظر شده و مورد تشريح قرار گرفتند و اعضاي کميسيون در خصوص اتخاذ خط مشي واحد براي اينکه بتوانند با دقت و سرعت بيشتري مباحث بودجه را بررسي کنند، گفتگو شد.
 
نماينده اصفهان در مجلس گفت: در اين جلسه فردي از معاونت رياست جمهوري حضور داشتند تا مباحث مرتبط با کميسيون را در عرصه بودجه تشريح کنند تا ابهاماتي که براي برخي از اعضاي بودجه وجود داشت، مرتفع شود.  
 
سخنگوي کميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري گفت: در جلسه امروز بنا شد تا جلسات اين کميسيون از فردا هر روز ادامه داشته باشد و مباحث مرتبط و پيشنهادهايي که به کميسيون ‌مي‌رسد، مورد بررسي قرار گيرد.
 
مقتدايي در پايان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز براي انتخاب اعضاي کميسيون تلفيق راي‌گيري شد و آقايان جبار کوچکي‌نژاد و عليرضا سليمي به عنوان اعضاي کميسيون تلفيق از کميسيون آموزش و تحقيقات انتخاب شدند.  

انتهاي پيام/  
 

برچسب ها: مقتدایی ، نماینده ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار