شما می توانید با سه وسیله،یک تلفن همراه ایمن،پر شارژ و همگام با تلویزیون های هوشمند داشته باشيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،نمایشگاه بین المللی تلفن های همراه شاهد لوازمی بود که با استفاده از آن ها می توان یک تلفن همراه مجهز را همیشه همراه داشت.این لوازم با توجه به کمبود ها و نقایص محصولات فعلی ساخته شده و هر کدام بخشی از این کمبودها را بر طرف می کنند.
1- حسگر اثر انگشت :

 
 
مشکل هک شدن رمز تلفن های همراه همواره باعث موجب نگرانی کاربران این وسیله ی پر کاربرد بوده است.با استفاده از حسگر اثر انگشت که از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده شما قادر خواهید بود تا از اثر انگشت خود برای باز کردن قفل موبایل استفاده کنید.
 
2- قاب های قابل شارژ به همراه بازی :



  
گاهی لازم می شود تا از این باتری جایگزین روی گوشی خود استفاده کنید.این محصول که در فاز اولیه تولید برای آیفون 5 ساخته شده یک باتری شارژی قابل حمل بوده که به شکل قابل گوشی ساخته شده است و روی آن نیز بازی های ساده ای برای سرگرمی طراحی شده اند.
 
3- دستگاهی برای همگام سازی با تلویزیون های هوشمند



  
با پیشرفت تکنولوژی تلفن های همراه به یک وسیله ی پر استفاده تبدیل شده اند.کوچکی صفحه ی نمایش در این لوازم گاهی باعث ایجاد مشکلاتی می شود.با استفاده از دستگاه جدیدی که توسط شرکت های فعال در این زمینه تولید شده شما می توانید تلفن همراه خود را به تلویزیون های هوشمند متصل کرده و از امکانات آن روی تلویزیون استفاده کنید./ع2
برچسب ها: تلفن ، همراه ، نرم افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.