اعضای تیم کاتای آذربایجان غربی که به عنوان نماینده ایران در بازی های کشورهای اسلامی شرکت خواهند کرد، گفتند: می خواهیم برای کاراته ایران در عرصه های مختلف بین المللی افتخارآفرین باشیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "احد شاهین"، "آرمین روشنی" و "فرزاد محمدخانلو" اعضای تیم آذربایجان غربی هستند که در 3 سال گذشته ترکیب تیم ملی کاتای ایران را تشکیل می دهند و در مسابقات انتخابی تیم ملی نیز که روز 19 اسفندماه برگزار شد با کسب بیشترین امتیاز به عنوان نماینده ایران در بازی های کشورهای اسلامی معرفی شدند.

احد شاهین درخصوص شرایط فعلی تیم آذربایجان غربی گفت: ما از عملکرد خودمان در جهانی پاریس نیز راضی هستیم، چراکه به تیم مطرحی باختیم. درمسابقات لیگ برتر نیز توان خود را نشان داده و تمامی حریفان را با شکست روبرو کردیم.

وی در مورد عدم رشد مناسب کاتا در مقایسه به کومیته در ایران اظهار داشت: علاقه مند به کاتا در ایران زیاد است اما این بخش نیاز به افراد فنی زیادی دارد. معتقدم مربیان خوبی در ایران داریم که می توانند مشکلات را به حداقل برسانند.

شاهین عنوان کرد: اگر پشتوانه خوبی داشته باشیم به شرایط بهتری می رسیم. من و دوستانم در آذربایجان غربی تیمی تشکیل داده ایم که 3 سال در تیم ملی هم فیکس می شود و حالا می خواهیم از تجارب به دست آمده بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

بر اساس اين گزارش؛ "آرمین روشنی" دیگر عضو این تیم نیز عنوان کرد: فصل تمرینات بدنسازی را پشت سرمی گذاریم و با توان کامل در قهرمانی کشور به میدان نرفتیم. خوشبختانه به ترکیب اصلی رسیدیم و از حالا باید به فکر موفقیت در بازی های کشورهای اسلامی باشیم.

وی افزود: ما پیشرفت خود را در مسابقات قهرمانی آسیا نشان دادیم و یقین دارم اگر شرایط فراهم باشد می توانیم در جهانی دوره آینده بهترین نتایج را بگیریم.

روشنی با اشاره به اینکه تبریز از پتانسیل بالایی در بخش کاتا برخوردار است، گفت: بسیاری از قهرمانان مطرح ایران که در آسیا و مسابقات گوناگون جهانی و بین المللی در رده های سنی مختلف به مدال رسیده اند، تبریزی هستند و ما باید از توانایی های این خطه در کاتا به خوبی استفاده کنیم.

اين گزارش حاکي است؛ " فرزاد محمدخانلو" نیز درخصوص شرایط این تیم عنوان کرد: خوشبختانه مسابقات انتخابی بدون مشکلی برگزار شد و ما نشان دادیم که با حریفان خود فاصله داریم.

وی افزود: کاتای ایران برای پیشرفت بیشتر و قرار گرفتن در بین مدعیان جهانی باید در لیگ های جهانی حضور یابد تا داوران اروپایی تیم ایران را بیشتر شناخته و راحت به آن پرچم بدهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار