احکام کمیته انضباطی فدراسیون انجمن های ورزشی در خصوص تخلفات حمزه صفره ، آرام جراحی، نادر صفره، عبداله ذوالفقاری و حسین امینی در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبالدستی ابلاغ شد که آنها محروم شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون انجمن های ورزشی در خصوص تخلفات انضباطی آقایان حمزه صفره ، آرام جراحی و نادر صفره که در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی رخ داده بود ، با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای آن ، تشکیل جلسه داد و احکام صادره به انجمن فوتبال دستی ایران ابلاغ شد.

مشروح احکام صادره به شرح ذیل می باشد :

1- کمیته انضباطی ضمن بررسی اسناد و دلایل ابرازی از سوی شاکی و بررسی های لازم بعمل آمده وقوع تخلف را ازسوی آقای حمزه صفره محرز دانست و مستند به بندهای 1،3،5 ماده 7 آئین نامه انضباطی مشارالیه را به مجازاتهای مقرر در بند 6 آئین نامه مزبور مبنی بر سه ماه محرومیت قطعی از حضور در میادین ورزشی محکوم نمود.

2- کمیته انضباطی ضمن بررسی اسناد و دلایل ابرازی از سوی شاکی و بررسی های لازم بعمل آمده وقوع تخلف را ازسوی آقای آرام جراحی محرز دانست و مستند به بندهای1،5،7و11 ماده 7 آئین نامه انضباطی مشارالیه را به مجازاتهای مقرر در بند 5 آئین نامه مزبور مبنی بر یک سال محرومیت قطعی از شرکت در مسابقات ورزشی محکوم کرد.

3- کمیته انضباطی ضمن بررسی اسناد و دلایل ابرازی از سوی شاکی و بررسی های لازم بعمل آمده وقوع تخلف را ازسوی آقای نادر صفره محرز دانست و مستند به بندهای1 و 3 ماده 7 آئین نامه انضباطی مشارالیه را به مجازاتهای مقرر در بند 3 آئین نامه مزبور مبنی بر شش ماه محرومیت تعلیقی از شرکت در مسابقات ورزشی محکوم کرد.

همچنین احکام کمیته انضباطی فدراسیون انجمن های ورزشی در خصوص تخلفات آقایان عبدالله ذوالفقاری و حسین امینی ابلاغ شد.

کمیته انضباطی فدراسیون انجمن های ورزشی در خصوص تخلفات انضباطی آقایان عبدالله ذوالفقاری و حسین امینی که در جریان اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی فرانسه رخ داده بود ، با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای آن ، تشکیل جلسه داد و احکام صادره به انجمن فوتبال دستی ایران ابلاغ شد.

مشروح احکام صادره به شرح زیر می باشد :

1- کمیته انضباطی ضمن بررسی اسناد و دلایل ابرازی از سوی شاکی و استماع دفاعیات متشاکی و بررسی های لازم بعمل آمده وقوع تخلف را ازسوی آقای عبدالله ذوالفقاری محرز دانست و مستند به بندهای 1،3،5 ماده 7 آئین نامه انضباطی مشارالیه را به مجازاتهای مقرر در بندهای 5 و 11 آئین نامه مزبور مبنی بر شش ماه محرومیت قطعی از شرکت در مسابقات ورزشی و جریمه نقدی بدل از کلیه هزینه انجام شده جهت اعزام وی به مسابقات مزبور به مبلغ شصت میلیون ریال محکوم کرد.

2- کمیته انضباطی ضمن بررسی اسناد و دلایل ابرازی از سوی شاکی و استماع دفاعیات متشاکی و بررسی های لازم بعمل آمده وقوع تخلف را ازسوی آقای حسین امینی محرز دانست و مستند به بندهای1، 3 و 5 ماده 7 آئین نامه انضباطی مشارالیه را به مجازاتهای مقرر در بندهای 5 و 11 آئین نامه مزبور مبنی بر شش ماه محرومیت قطعی از شرکت در مسابقات ورزشی و جریمه نقدی بدل از کلیه هزینه انجام شده جهت اعزام وی به مسابقات مزبور به مبلغ شصت میلیون ریال محکوم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار