صدا و سيماي مازندران در ايام نوروز، برنامه هاي جذاب و متنوعي را براي مخاطبان خود تدارك ديده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ سيماي مازندران در ايام نوروز سعي دارد تا با برنامه هاي جذاب و متنوع، اوقات خوش و مفرحي را براي بينندگان خود فراهم سازد. 
"روجا" برنامه اي است به تهيه كنندگي مهدي وحيدي كه با آيتم هاي متنوع و شاد از جمله دعوت از مهمانان، پخش سرودهاي محلي، نمايش طنز و ... هر شب از ساعت 21:30 به مدت 70 دقيقه و به صورت زنده از سيماي تبرستان پخش مي شود. 
"ونوشه"برنامه زنده صبحگاهي سيماي تبرستان است كه به تهيه كنندگي عذرا كردان با آيتم هاي معرفي اماكن ديدني استان و همچنين دعوت از مهمانان سرشناس و پخش سرودهاي محلي در ايام نوروز از ساعت 9 به مدت 70 دقيقه پخش خواهد شد. 
ديگر برنامه نوروزي سيماي تبرستان جنگ "گلدونه" است كه به تهيه كنندگي و كارگرداني قاسم خُدّامي ، روز هاي فرد ساعت 18:30 با پخش نمايشهاي شاد و جذاب و همچنين دوبله محلي طنز، خنده را بر لبان بينندگان خواهد نشاند. 
همچنين سريال عروسكي "تازه واردها" به تهيه كنندگي اميد نجيب زاده و كارگرداني مسعود رشيدي در ايام عيد، روزهاي فرد از ساعت 16  و برنامه كودك "اتل متل" نيز بادعوت از كودكان و با اجراي گروههاي نمايش و پخش در روزهاي زوج از ساعت 16 اميدوار است تا بتواند نظر كودكان را به خود جلب كند. 
راديو تبرستان نيز همچون سالهاي گذشته با دست پر به خانه هاي شنوندگان خود آمده است. 
"صداي بهار" برنامه اي است كه صحبهاي عيد از ساعت 9 تا 12 به صورت زنده و با رويكرد اطلاع رساني، معرفي اماكن ديدني، گزارش هواشناسي، برقراري ارتباط با پليس راه استان، ستاد تسهيلات سفر و ... از راديو مازندران پخش مي شود. 
ويژه برنامه "عصر بهاري" نيز به صورت زنده از ساعت 17 تا 19 و با موضوعات شاد و مفرح به تهيه كنندگي فرهاد قلي نژاد در ايام نوروز تقديم شنوندگان خواهد شد. 
همچنين برنامه زنده "شباهنگام" هر شب از ساعت 22 تا 23:30 با موضوع صله رحم، پخش موسيقي محلي و ... از صداي تبرستان پخش مي شود. 
علاوه بر اين برنامه هاي "نمايش طنز"هر روز از ساعت 16:30 تا 17 ، "نورزنامه" هر روز از ساعت 13:30 تا 14 با معرفي آداب و رسوم نوروزي مناطق  مختلف، "راهيان نور" هر روز از ساعت 12 تا 12:30 و پخش گزارش به صورت زنده از حال و هواي كاروانهاي راهيان نور، "اينجا مازندران است" هر روز از ساعت 6:30 تا 7 با معرفي اماكن ديدني، توريستي و تفريحي شهرهاي استان، مسابقه "بَوِردِكا" با حضور روستائيان روستاهاي مختلف استان و با حال و هواي نوروزي هر روز از ساعت 08:30 تا 9 به تهيه كنندگي عليرضا دهقان، "شادمانه" با موضوع طنز همراه با موسيقي شاد و مفرح هر روز ساعت 07:10 تا 8 به تهيه كنندگي بهمن يداللهي، "طراوت شبانگاهي" هر شب از ساعت 2 تا 3:20 بامداد با پخش سرودها، تصنيف ها و موسيقي بي كلام به تهيه كنندگي حسين ابراهيمي، مسابقه "روستا" هرشب از ساعت 20 تا 20:30، "مشاعره نوروزي" هر شب  از ساعت 30 دقيقه بامداد به مدت نيم ساعت با حضور شركت كنندگان با موضوع شعر و ادب فارسي، برنامه هايي هستند كه در ايام نوروز از راديو مازندران به روي آنتن مي روند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.