برنامه نوروزی "مشق عشق" با حضور کارشناسان خبره به موضوع سبک زندگی خواهد پرداخت.

"مجید قره‌"گوزلو" تهیه‌کننده "مشق‌عشق" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "مشق عشق" بر پایه عشق و چگونگی به وجود آمدن عشق است و در آن سعی شده با بازی ساده برای مخاطب پدیده عشق تجزیه و تحلیل شده تا به موضوع بهبود و تحکیم روابط خانواده و همچنین آسیب‌های رفتاری و چگونگی رویارویی با آنها پرداخته شود.
وی بیان کرد: در برنامه نوروزی سال 92 موضوعاتی را مبتنی بر سبک زندگی الگوی اسلامی ایرانی و ازدواج آسان به مخاطبان ارائه می دهیم.
وی در خصوص اینکه در این برنامه آیتم‌های جذاب و متنوعی در نظر گرفته شده افزود: گزارش‌های مردمی و نماهنگ‌های مختلف از خواننده‌های پاپ و سنتی کشورمان به سمع و نظر مخاطبان نوروزی خواهد رسید.
"قره‌گوزلو" با اشاره به اینکه به آیتم "ایین ازدواج" بعد از تعطیلات عید خوغاهیم پرداخت افزود: "انشای عشق" عنوان آیتم دیگری از برنامه "مشق عشق" بوده که پیرامون نامه‌های عاشقانه بین دو زوج به مدت دو دقیقه به همراه عکس،نریشن و گرافیک روی آنتن می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: دکتر "لاله افتخاری" نماینده مجلس و "مهرنوش هدایتی" مشاور خانواده هر روز پیرامون موضوع سبک زندگی به گفت و گو خواهند پرداخت.
گفتنی است؛ این برنامه در ایم نوروز به مدت 60 دصقیقه با اجرای "مصطفی کربلایی" و "عطیه سادات میرزا‌جانی" روی آنتن شبکه آموزش می‌رود./ص
برچسب ها: نوروز ، شبکه ، آموزش ، مشق عشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار