200 نفر از طلاب، دانشجویان و نخبگان غرب استان مازندران طي نامه‌ای سرگشاده تاکید کردند: جلیلی و لنکرانی کاندیداتوری شان را اعلام کنند و به عرصه انتخابات بیایند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پس از انکه دانشجویان دانشگاه های تهران،‌ علم و صنعت، شهید چمران اهواز، شیراز و صنعتی شریف طی سلسله نامه های جداگانه ای خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت نهم، از آنها خواستند تا یکی از آنان در انتخابات آتی حضور پیدا کند، بیش از 200 نفر از طلاب، دانشجویان و نخبگان غرب استان مازندران نیز با نامه ای سرگشاده خطاب به جلیلی و لنکرانی از آنها خواستند تا در کاندیداتوری شان را اعلام کنند که این نامه سرگشاده به شرح زیر است:

 بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ»

 
دکتر سعید جلیلی

دکتر کامران باقری لنکرانی

  سلام علیکم؛

 بیش از سه دهه از بزرگترین رویداد تاریخی معاصر می گذرد؛ انقلاب اسلامی ایران این روزها سی و چهارمین سالگرد پیروزی خود را نیز پشت سر گذاشته است و علیرغم همه تلاشهای دشمنان، گفتمانی که در 22 بهمن 57 توسط حضرت روح الله (ره) و پدرانمان به ثمر رسید، در حال حاضر با  رهبری مثال زدنی امام خامنه ای و نسل جدید انقلاب، به راه خود ادامه می دهد.

 
برادران جوان و انقلابی!

انقلاب اسلامی ایران بازگشت دین به تاریخ جدید بود؛ در برهه ای که شرق و غرب برای جهان نسخه می پیچیدند، اسلام سیاسی به رهبری امام عزیزمان به عرصه اجتماعی بازگشت  و با محوریت مستضعفین،  نشان داد صراط الهی غیر از چپ، راست، شرق و غرب است و پایداری بر اصول و مسیر حق، یگانه طریقی است که به مدد آن می توان به انتظار وعده های صادق حضرت حق نشست.

 در این میان جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی آزادگان جهان، نقش به سزایی در این مسیر پر افت و خیز دارد، اینک بیش از هر زمان دیگر چشم و گوش جهانیان به ایران است تا ثمره گفتمانی که 34 سال قبل جوانه زد را مشاهده کنند، از این جهت وجود یک رئیس جمهور جوان، انقلابی، آرام، به دور از حاشیه و خدمتگزار به ملت که یاور ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای باشد، بیش از هر زمان دیگر نیاز آینده انقلاب است.

 
آقایان سعید جلیلی و کامران باقری لنکرانی!

 

در گفتمان اصیل انقلاب، انتخاب اصلح بر هر انتخاب دیگری تقدم دارد. ما معتقدیم اگر یک کاندیدا در میان دیگر رقبای خود از امکانات و شهرت کمتری هم برخوردار باشد اما "اصلح" باشد، وظیفه دینی ما کمک همه جانبه و اعتماد به اوست؛ چرا که اصلح، زمانی مقبول می شود که خود ما به یاری وی بشتابیم و در این میان تردیدی به خود راه ندهید که از منظر ما شما برادران عزیز، کاندیدای اصلح انتخابات ریاست جمهوری 92 هستید و در صورت حضور هر یک از شما دو نفر در این عرصه، توده های مردم و جوانان، به کمک شما خواهند شتافت.

 دبیر شورای عالی امنیت ملی
 
وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 
تجربه سه دهه بعد از انقلاب اسلامی، تجارب مهم و خوبی برای انتخاب یک رئیس جمهور به مردم ارائه داده است. امروز ما بیش از هر زمان دیگری می دانیم که یک رئیس جمهور باید هم  انقلابی باشد هم کارآمد، هم جوان و پُر نشاط باشد هم بی حاشیه، هم استکبار ستیز باشد هم ولایتمدار، هم خدمتگزار ملت باشد هم ساده زیست، هم با برنامه باشد هم خوشنام و قطعا افرادی که می خواهند به بهانه های مختلف با برجسته کردن برخی از این ویژگی ها، افرادی را به عنوان رییس جمهور طراز انقلاب اسلامی معرفی کنند که در عین کارآمدی، نسبت به بیت المال حساسیت ندارد، یا در عین ساده زیستی، کارآمدی ندارد، دارای انحراف از این اصول هستند و ملت ایران بیش از همیشه در جستجوی یک رییس جمهور انقلابی با ویژگی های مورد اشاره هستند.
 
برادران عزیز و جوان!

 تجربه سالهای بعد از انقلاب به کرات ثابت کرده معمولا هر زمان پیروزی بزرگی از آن ملت شده است، جوانان در آن عرصه حضور پر رنگ داشته اند. چه در عرصه های علمی، چه مدیریتی و چه فرهنگی و اجتماعی؛ لذا برای ما جای سوال است چرا همچنان برخی اصرار دارند از برخی افراد غیر جوان برای اداره آینده کشور استفاده کنند؟

 امروز "عقلانیت انقلابی" در برابر "عقلانیت محافظه کارانه" سکولارهای پنهان و تکنوکرات ها قرار دارد؛ از سوی دیگر فتنه گرانی که در سالهای گذشته نشان دادند برای حذف توده های مردم و جمهوریت نظام، از هیچ اقدام شنیعی دریغ نمیکنند می خواهند  این بار با نقاب "اعتدال" خود را به ملت تحمیل کنند؛ عده ای دیگر که تکیه گاه اصلی فتنه 88 بودند و خود را مظهر حقیقت می دانند، مصمم هستند تا ملت را به خاطر عدم اعتماد به خودشان طی سالهای گذشته محاکمه کنند و در این میان آنچه ما را بیش از همه نگران می سازد حضور نداشتن یک کاندیدای اصلح در میدان است. کسی که بتواند به کمک رهبر معظم انقلاب بشتابد تا با پشتیانی آحاد ملت، حرکت به سمت قله های پیشرفت را تسریع ببخشد.
 
آقایان سعید جلیلی و کامران باقری لنکرانی!

ما به عنوان جمعی از طلاب و دانشجویان غرب استان مازندران اعلام می کنیم دولت آینده باید یک دولت انقلابی باشد؛ چه آنکه امام خامنه ای نیز بارها در توصیف مراحل رشد انقلاب اسلامی، بعد از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی، سومین مرحله را تشکیل "دولت اسلامی" بیان داشته اند؛ از این رو معتقدیم تنها مدل مناسب برای دهه آینده انقلاب اسلامی که ظرفیت پیشبرد اهداف انقلاب با گفتمان پیشرفت و عدالت را داشته باشد، "دولت اسلامی" است.

برادران جوان و انقلابی!

گفتمان سوم تیر؛ پوست اندازی انقلاب اسلامی و احیای آرمانهای متعالی 22 بهمن 57 بود. این گفتمان همچنان در میان مردم گفتمان پیشبرنده و مقبولی است و هر چند برخی از افرادی که سابقا به این گفتمان تعلق داشتند نتوانستند در عمل انتظارات ملت را برآورده کنند و با حاشیه سازی، خاطرات تلخی از خود بر جای بگذارند اما آحاد ملت با تمییز اصل این گفتمان و افراد، منتظر ادامه مسیر خدمت و عدالت هستند، باشد که این مهم با حضور یکی از شما برادران در عرصه انتخابات، رنگ و بوی عمل به خود گیرد.

والسلام علی عباد الله الصالحین

جمعی از طلاب و دانشجویان غرب استان مازندران

شهرستان‌های: رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار