معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز از تدوین طرح آمایش گمرکات کشور به همت معاونت پژوهشی این واحد دانشگاهی در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهشید منزوی  اظهار داشت: این طرح توسط پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری مرکز خدمات تخصصیGIS و گروه مطالعات محیط شهری جهاد دانشگاهی واحد البرز انجام شده است.

وی ادامه داد: قرارداد این طرح در سال گذشته با گمرک جمهوری اسلامی ایران منعقد و اجرای طرح در دی ماه سال جاری به اتمام رسید.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز گفت: در این طرح همچون سایر طرح‌های آمایش سرزمین، بررسی همه جانبه‌ای از وضعیت گمرکات کشور صورت گرفته است.

منزوی افزود: مولفه های مختلف تجاری، عملکردی، اقتصادی، زیربنایی و... گمرکات و بخش‌های مرتبط با آن در این طرح مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت با استفاده از روش‌های علمی تمامی آنها اولویت بندی شده و در پایان گمرکاتی که در اولویت برای ادامه فعالیت قرار نگرفتند شناسایی و به گمرک ایران معرفی شدند.

کارگاه آموزشی "رضایت از زندگی" در دانشگاه خوارزمی برگزار شد

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی "رضایت از زندگی" با هدف بررسی رابطه بین هوش عمومی و هوش هیجانی با رضایت از زندگی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

منزوی گفت: کارگاه آموزشی "رضایت از زندگی" به همراه ارائه نتایج طرح "بررسی رابطه بین هوش عمومی و هوش هیجانی با رضایت از زندگی" توسط  دکتر کاووسی برگزار شد./ک

برچسب ها: طرح ، گمرکات ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.