بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران:

استکبار با ابزار وهابیت به کشتار شیعیان پرداخته است

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با انتشار بیانیه‌ای کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با انتشار بیانیه‌ای کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند.

«بار دیگر دست دشمن غدار در جهت استمرار تعدی و ظلم از آستین وهابیت، این فرقه ضاله و استکبار ساخته با کشتار شیعیان مظلوم پاکستان به در آمد. این در حالی است که رسانه‌های غربی هم‌راستا با اربابشان که داعیه حقوق بشری آنها گوش عالم را کر کرده است، خود را به خواب زده‌اند تا یک بار دیگر استکباری بودن خود را نشان داده و ادعای دروغین به بی‌طرفشان به مردم آزاده دنیا آشکار شود».

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با اشاره به ابزار بودن وهابیت برای جبهه استکبار، خاطر نشان کرد: «اما استکبار با ابراز وهابیت این جرثومه فساد که بویی از اسلام و مسلمانی نبرده‌اند به کشتار شیعیان پرداخته تا با اختلاف افکنی بین شیعیان و اهل سنت و ایجاد موانع جهت نفوذ اسلام ناب محمدی و به دنبال بیداری اسلامی با صاحبان صهیونیستی - آمریکایی شان هم داستان شوند».

«بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران ضمن محکومیت این عمل خائنانه وهابیت خونخوار این ضایعه عظیم را به محضر امام زمان (عج) و نایب بر حقش تسلیت عرض می‌نماید».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار