نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي ، آموزش و پرورش را مبناي تحول در جامعه قلمداد كرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره كل آموزش وپرورش استان  مازندران ، حجت الاسلام علي اكبر ناصري در جلسه شوراي آموزش و پرورش بابل با اشاره به اينكه خيرين مدرسه ساز بابل پيشتاز اين امر در كشور هستند افزود: اميدواريم همچنان تجهيز، نوسازي و احداث مدارس در اين شهرستان از سوي اين نيكوكاران ادامه يابد .
 
وي تصريح كرد : آموزش و پرورش امروز مبناي تحول در جامعه است و ما به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي روز به روز به پيشرفت هاي بيشتري در حوزه اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي دست خواهيم يافت.
 
ناصري با اشاره به اينكه كار در آموزش و پرورش بسيار سخت و دشوار است ، بيان كرد: فرهنگيان، تنها قشري هستند كه بار سنگين فرهنگي در نظام را بدون هيچ ادعايي به دوش مي كشند كه نيازمند به حمايت همه جانبه هستند.
 
در ادامه مدير آموزش و پرورش شهرستان بابل نيز گفت : انجمن هاي اوليا و مربيان نماد مشاركت مردم و تجلي همگامي و همكاري آنها با نظام تعليم و تربيت اسلامي محسوب مي شوند.
 
عيسي لطيفي افزود: انجمن هاي اوليا و مربيان نقش ارزنده اي در كارايي و اثر بخشي مدارس دارند.
 
وي بيان كرد: پيچيدگي و توسعه نيازها و بهره مندي از خرد جمعي اقتضا مي كند تا دو نهاد مقدس خانواده و مدرسه به صورت هدفمند و سازمان يافته با شناخت كافي از مسائل تعليم و تربيت و با بهره مندي از ظرفيت ها و توان يكديگر و جامعه، زمينه مناسب تري را نسبت به تربيت صحيح انسان هاي متعالي فراهم كنند.
 
مدير آموزش و پرورش بابل اظهارداشت: در مديريت مدارس امروز ضرورت حضور مؤثر اوليا در فرآيند تعليم و تربيت بر كسي پوشيده نيست./ل
برچسب ها: آموزش ، پرورش ، مبنا ، تحول ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار