قلعه نوعی به کادر پزشکی: رحمتی هر طور شده به العین برسد / قهر مربی استقلال بخاطر مسایل مالی

اعضای تیم استقلال برای بازی با العین امارات آماده می شوند و این بازی حساسیت های بسیاری دارد اما حضور رحمتی در ترکیب این تیم تحت تأثیر قرار گرفته است، زیرا وی مصدوم شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حساسیت امیر قلعه نوعی روی حضور رحمتی در ترکیب تیم استقلال بسیار زیاد است زیرا این دروازه بان تنها دروازه بان تیم استقلال است و اگر دچار مشکلی خاص شود استقلال نمی تواند با اوضاعی ایده آل به مصاف حریفان خود برود زیرا این تیم به جز این دروازه بان، هیچ گلر دیگری را در اختیار ندارد و دروازه بان دوم این تیم در پایان نیم فصل اول راهی کشورش شد تا رحمتی به تنهایی از دروازه استقلال حراست کند، از طرفی عنوان شده است که مسئولان و مربیان امیدوار هستند که این دروازه بان هیچ زمانی دچار مشکل و مصدومیت نشود زیرا در صورتی که این اتفاق رخ دهد، استقلال دچار مشکلات جدی می شود زیرا دروازه بان در تیم حضور ندارد که جای وی را پر کند و بتواند از دروازه استقلال حراست کند.

شایان ذکر است: این اتفاق در حالی رخ داده است که عضله های این دروازه بان دچار آسیب شده است و اعلام شده که وی باید تحت درمان باشد تا پس از رسیدن به بهبودی و انجام تست نهایی در خصوص حضور در ترکیب استقلال تصمیم گیری شود البته در صورتی که وی نتواند آبی ها را همراهی کند یک دروازه بان از تیم جوانان در تمرینات استقلال حضور دارد و از طرفی دیگر مدافعان تیم استقلال نیز شرایط بازی برای این تیم را دارند.

عنوان شده است که این دروازه بان تحت درمان قرار گرفته است و در صورتی که مصدومیتش حل و فصل شود می تواند در تمرینات حاضر شود اما در حال حاضر وی نمی تواند در تمرینات حضور یابد.

امیر قلعه نوعی که روی عملکرد و شرایط این دروازه بان حساسیت ویژه ای دارد، اعلام کرده است که این دروازه بان باید هر طور شده به بازی با العین برسد و بتواند درون دروازه تیم قرار بگیرد، البته این اتفاق پس از انجام تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی مشخص می شود زیرا پزشکان تیم قصد دارند از این دروازه بان تست گرفته و عملکرد وی را مورد ارزیابی کامل قرار دهند و پس از آن نتیجه را به مربیان اعلام دارند.

شایان ذکر است:امیر قلعه نوعی از پزشکان خواسته است هراقدا‌می که قرار است به منظور بهبودی شرایط این بازیکن انجام شود صورت بگیرد تا پس از این دروازه بان تیم استقلال دچار مشکل خاصی نشود و بتواند تیم را همراهی کند.

* قهر مربی استقلال بد‌لیل شرایط مالی رد شد

 امیر قلعه نوعی اوضاع مناسبی در تیم استقلال ندارد وی به عنوان سرمربی آبی ها با شرایط ایده آل روبر‌ونیست و حتی اعلام شده است که بارها به این موضوع اعتراض کرده و به نشان ناراحتی و دلخوری شرایط نامناسب تیم را برای مسئولین توصیف کرده است.
 
گفتنی است ، مربی تیم استقلال حتی اقداماتی بصور‌ت شخصی انجام داد تا بلکه بتواند بخشی از مشکلات مالی استقلال را رفع و رجوع کند، اما این اتفاق تا بحال رخ نداده است و این مربی با مشکلات روبرو شده است که نتوانسته است اعضای تیم و بازیکنان را از اوضاع ایجاد شده در تیم راضی نگه دارد.

از طرفی عنوان شده است که سرمربی تیم استقلال که آخرین گفتگوی خود با مدیریت استقلال اعلام که شرایط برای بازیکنان سخت است و اعضای این تیم به پول نیاز دارند، اما رسیدگی های لازم انجام نشد و در نهایت ، وی در تمرینات پس از دیدار با تراکتور‌سازی شرکت نکرد تا شاید عدم حضور وی در تمرینات بد‌لیل مشکلات مالی عنوان شود و این خبر پخش گردد.

امیر‌قلعه نوعی که بارها بد‌لیل اعتراض و نارضایتی اعضای تیم با مسئولین دارد مذاکره شده است و حتی اعلام کرده در این خصوص باید اقدامات اصولی و لازم انجام شود اما این شرایط برای وی قابل تحمل نیست زیرا وی به این موضوع می اندیشد که استقلال باید با شرایط خاصی روبرو شده و با توجه به صدر نشینی تیم ، اعضای داخل تیم که برای استقلال زحمت می کشند و این شرایط را رقم زدند انتظار بالایی دارند، اما در این خصوص اوضاع برای تیم استقلال بخوبی پیش  نمی‌ رود.

شایان ذکر است، امیر قلعه نوعی در تمرینات حاضر نشد و از طرفی دیگر شایعات قهر وی از تیم عنوان شد، اما مسئولین این اخبار را رد کردند و مدعی شدند که سرمربی استقلال بد‌لیل مشکلات مالی قید حضور در تمرینات تیمی را می زند و قهر نکرده است .

از طرفی امیر قلعه نوعی بازی حساسی در آسیا را پیش رو دارد و این در حالی است که دستیار‌انش تمرینات را آغاز کردند و مسئولین خواستار حضور وی در تمرینات تیم هستند./آق
برچسب ها: قلعه نوعی ، رحمتی ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.