رئيس سازمان اردوي راهيان نور و گردشگري بسيج گفت: سال 92 شاهد تحول کیفی و کمی در اردوهای راهیان نور خواهیم بود و قطعا برجستگي‌هاي اردوهاي راهيان نور در اين زمينه، مشهود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار "يعقوب سليماني"، صبح امروز  در نشست خبري خود در رابطه با برنامه‌هاي اردوهاي راهيان نور با بيان اين‌که در سال 92 شاهد تحول کیفی و کمی در اردوهای راهیان نور خواهیم بود، اظهار داشت: از جهت کمّي و کيفي قطعا برجستگي‌هاي اردوهاي راهيان نور مشهود خواهد بود.

وی افزود: تاکنون تعداد زیادی از دانش‌آموزان براي نقش‌آفرینی در اردوهای راهیان نور درخواست داشته‌اند و سال گذشته 160 نفر از آنان در زيارتگاه فتح‌المبين به مدت 4 روز به صورت خادمين راهيان نور حضور داشته‌اند، که امسال با توجه به استقبال گسترده دانش‌آموزان اين افراد به 240 نفر افزايش يافته و در قالب طرح خادمين نخبه نوجوان  کاروانيان راهيان نور  انتخاب شده‌اند.

رئیس سازمان اردویی و گردشگری بسیج اظهار داشت: 18 کتابخانه سیار نيز در زیارتگاه‌ها و محل اسکان زائران برقرار مي‌شود؛  همچنین نمایشگاه تولیدات حوزه دفاع مقدس  نيز از 23 اسفندماه  برپا خواهد شد.

سلیمانی افزود: جشنواره ره‌آورد سرزمین نور، فروردین سال آینده با اهداف پرداختن به مسائل دفاع مقدس ثبت و ضبط احساسات زائران به‌منظور حفظ و توسعه آن شناسايي و تجليل هنرمندان متعهد، ايجاد آثار مرتبط با دفاع مقدس و تبيين مسائل هنري دفاع مقدس توسط جوانان در خوزستان برگزار می‌شود.

وی در پایان يادآور شد: در هفته گذشته 700 پزشک و جراح از مناطق عملیاتی جنوب  بازدید کردند؛ همچنین 1500 آزاده عملیات خیبر نيز با حضور در مناطق عملياتي به خاطره‌گويي از دوران دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار