انجمن كاركنان مدني فلسطين امروز به تشكيلات خودگردان فلسطين هشدار داد كه در صورت عدم پرداخت حقوق معوقه آنان از سوي تشكيلات خودگردان فلسطين اعتصاب خود را از سر خواهند گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري معا ؛ "بسام زكارنه" رئيس اين انجمن در مصاحبه با خبرگزاري "معا" اظهار داشته كه كاركنان بخش خدمات دولتي كرانه باختري خود را براي آغاز اعتصاب آماده مي كنند.

 وي افزوده است در صورتيكه حقوق معوقه از ماه فوريه كاركنان بخش دولتي از سوي تشكيلات خودگردان فلسطين پرداخت نشود آنان اعتصاب را آغاز خواهند نمود. در طول ماههاي گذشته تشكيلات خودگردان فلسطين از پرداخت حقوق به بيش از 160 هزار از كاركنان خود در كرانه باختري و نوار غزه بازمانده است.

تشكيلات خودگردان فلسطين مدعي شده كه علت اين مسئله عدم پرداخت درآمدهاي مالياتي از سوي رژيم صهيونيستي به آن تشكيلات بوده است اما منتقدين بر اين باورند كه تشكيلات خودگردان فلسطين در اداره امور فلسطينيان و از لحاظ مديريتي ناكارآمد است.

 رژيم صهيونيستي پس از ارتقاي جايگاه فلسطين در مجمع عمومي سازمان ملل متحد در اقدامي خصمانه پرداخت درآمد مالياتي 100 ميليون دلاري ماهيانه به تشكيلات خودگردان فلسطين را لغو نمود. 

                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: اعتصاب ، خودگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار