نایب رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برگزاری نمایشگاه نشریات تخصصی را حمایت از رسانه و قشر پژوهشگر و محقق جامعه توصیف و تصریح کرد:جامعه محقق و پژوهشگر نیازمند حمایت های مختلفی هستند که برگزاری این نمایشگاه به نوعی اهمیت به این قشر جامعه و همراهی با آن ها است

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی محمد اسماعیل نیا، نایب رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت: نشریات تخصصی تا به امروز مورد استفاده جامعه دانشگاهی بوده است و برای محققان و پژوهشگران از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل بر گزاری این نمایشگاه برای این قشر اهمیت بالایی دارد.

نماینده مردم کاشمر،بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی برگزاری نمایشگاه نشریات تخصصی را حمایت از رسانه و قشر پژوهشگر و محقق جامعه توصیف و تصریح کرد:جامعه محقق و پژوهشگر نیازمند حمایت های مختلفی هستند که برگزاری این نمایشگاه به نوعی اهمیت به این قشر جامعه و همراهی با آن ها است.

اسماعیل نیا با تاکید بر این که برای حل مشکلات روز کشور باید به صورت تخصصی بر روی این مسائل تمرکز کرد، گفت: امروز در کشور مسائل و مشکلاتی از قبیل تحریم، مشکلات سینما و تئاتر و یا مسائل تهاجم فرهنگی وجود دارد که باید برای مبارزه با آنها راهکارهای مناسب تدوین شود.

وی ادامه داد: تدین این راهکارها بدون تحقیق و مطالعه دقیق بر روی این مسائل ممکن نیست و از این حیث نشریات تخصصی می توانند با استفاده از ماهیتی که دارند ابزار مناسبی برای این منظور قرار گیرند.

اسماعیل نیا اشاره به این که مشکلات روز جامعه و اهداف تدیون شده در اسناد بالادستی کشور می تواند سوژه این نشریات باشد، گفت:باید از ظرفیت این شاخه از نشریات در جهت حل و ساماندهی مسائل روز کشور استفاده شود و برای این امر باید حماییت های جدی از این نشریات از جانب نهاد و دستگاه فرهنگی صورت گیرد.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در خاتمه افزود:برگزاری این نمایشگاه اقدامی است که نمایندگان به خاطر این حمایت از وزارت ارشاد قدر دانی می کنند./س

برچسب ها: قدردانی ، مجلس ، نشریات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.