تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برای صعود مستقیم به لیگ برتر باشگاه های ایران فقط به کسب شش امتیاز از چهار بازی باقیمانده نیاز دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، این تیم تبریزی که با درخشش در بازی های خانگی و خارج از خانه هم اکنون با 46 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه الف قرار گرفته است، فاصله آن با تیم دوم جدول یعنی نفت مسجد سلیمان هفت امتیاز است.

گسترش فولاد تبریز با فرض اینکه تیم دوم جدول در چهار بازی خود تمام امتیازها را از آن خود کند، در صورت کسب شش امتیاز می تواند به طور مستقیم جواز حضور در رقابت های فصل سیزدهم لیگ برتر را به دست آورد.

این تیم در ادامه رقابت های لیگ دسته اول در هفته بیست و سوم در تبریز از تیم شهرداری اراک پذیرایی می کند، در هفته بیست و چهارم در مشهد به مصاف ابومسلم این شهر می رود، در هفته بیست و پنجم در تبریز مقابل مس سرچشمه قرار می گیرد و در هفته بیست و ششم و پایانی این رقابت ها در همدان به مصاف الوندی می رود که به همراه نفت مسجد سلیمان شانس حضور در بازی پلی آف را دارد.

گسترش فولاد در بازی های دور رفت در مصاف با حریفان یاد شده موفق به کسب 10 امتیاز از 12 امتیاز ممکن شده و فقط در مصاف با مس سرچشمه مساوی کرده بود.

این تیم در صورت صعود به لیگ برتر، اولین حضورش در این رقابت ها و دومین سهمیه فوتبال تبریز در آن خواهد بود.

اما دیگر تیم تبریزی که از شانس حضور در رقابت های لیگ برتر در فصل آتی برخوردار است، تیم شهرداری این شهر است که با 40 امتیاز در یک قدمی تیم صدرنشین استقلال خوزستان قرار گرفته است.

کمالوند که با تراکتورسازی سابقه حضور در لیگ برتر را دارد اینبار تلاش می کند شهرداری را دوباره لیگ برتری کند و بر موفقیت های کارنامه مربیگری خود با تیم های لیگ یکی، تیم شهرداری را نیز اضافه نماید.

شهرداری تبریز در ادامه رقابت های لیگ دسته اول چهار بازی پیش رو دارد و برای آنکه بی دردسر و به طور مستقیم به لیگ برتر راه یابد باید حداکثر امتیاز ممکن از بازی های مانده را کسب کند.

این تیم در این هفته و در تبریز میزبان برق شیرازی است که یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته دو از گروه ب می باشد.

شهرداری در هفته بیست و چهارم و در یک بازی حساس مقابل استقلال خوزستان که شانس اول صعود مستقیم به لیگ برتر از این گروه است قرار می گیرد و برتری در این بازی شاید راه را برای رسیدن این تیم به لیگ برتر کوتاه تر کند.

این تیم در هفته بیست و پنجم و در تبریز میزبان یاداوران شلمچه خواهد بود و در هفته بیست و ششم و پایانی در کرمانشاه مقابل راهیان این شهر قرار می گیرد.

این تیم نیز در بازی های دور رفت مقابل حریفان یاد شده از 12 امتیاز ممکن موفق به هشت امتیاز شد.

استقلال خوزستان، شهرداری یاسوج، راهیان کرمانشاه و پاس همدان به همراه شهرداری تبریز از شانس حضور در لیگ برتر و یا بازی پلی آف از گروه ب برخوردارند.

دیدارهای هفته بیست و سوم این رقابت ها که آخرین دیدار از رقابت های سالجاری نیز خواهد بود دوشنبه این هفته برگزار می شود./س

برچسب ها: گسترش ، فولاد ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.