عضو کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي با انتقاد از برخي از اقدامات رئيس‌جمهور پس از مرگ رئيس‌جمهور ونزوئلا گفت: از رئيس‌جمهور خواهش مي‌کنيم در اين چند ماه باقي مانده دولت از حاشيه دوري کرده و به فکر مردم باشد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، غلامرضا نوري قزلجه نماينده بستان آباد طي تذکر شفاهي در جلسه علني امروز (يکشنبه 20 اسفند) از اقدام رئيس‌جمهور در خصوص سفر به ونزوئلا انتقاد کرد و گفت: ما هم از مرگ هوگو چاوز رئيس‌جمهور ونزوئلا متاثر شديم اما برخي از اقدامات رئيس‌جمهور در اين زمينه قابل قبول نيست.

وي تصريح کرد: اصل 113 قانون اساسي رئيس‌جمهور را بعد از مقام معظم رهبري عالي‌ترين مقام کشور قلمداد مي‌کند و اصل 115 قانون اساسي حسن سابقه، تقوا، معتقد به مباني جمهوري اسلامي و مکتب رسمي کشور را از شرايط رئيس‌جمهور مي‌داند بنابراين اقدام رئيس‌جمهور برخلاف اين موارد بود.

وي اظهار داشت: صدور بيانيه پرسوز و گداز، اعلام عزاي عمومي و استفاده از برخي کلماتي همچون بسيجي، حزب‌اللهي، روح بلند از جمله مواردي است که قابل قبول نبوده و مطرح کردن رجعت نيز ناشيانه بوده و قابل قبول نيست.

نماينده بستان آباد در ادامه تصريح کرد: از رئيس‌جمهور خواهش مي‌کنيم در اين چند ماه پاياني دولت از حاشيه دوري کرده و به فکر مردم  خانواده‌هايي باشد که با مشکلات زيادي مواجه هستند.

عضو کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اصل 44 قانون اساسي خاطر نشان کرد: اگر رئيس‌جمهور بودجه را به موقع به مجلس ارائه مي‌کرد مردم ما سه ماهه اول سال 92 نيز مي‌توانستند از يارانه بيشتري بهره‌مند شوند ولي اينگونه نشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، تولید ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار