محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که پیش تر حضور خود را در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است فردا (دوشنبه) به استان زنجان سفر خواهد کرد.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، بنا به اعلام هماهنگ کنندگان برنامه سفر محسن رضایی به زنجان، محسن رضایی قرار است در بدو ورود به زنجان در ساعت 8 صبح پس از برگزاری مراسم استقبال در میدان بسیج این شهر در گلزار شهدای پانزده خرداد شهر زنجان حاضر شود.

محسن رضایی بعد از این برنامه در ساعت 10 صبح روز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان حاضر سخنرانی خواهد کرد، سخنرانی در ساعت 12 ظهر در مسجد چهارده معصوم منطقه بی سیم (نجف آباد) از دیگر برنامه های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به زنجان است.

وی سپس قرار است ساعت 14 در شرکت ایران ترانسفو حاضر شود و  برای مدیران و کارگران این شرکت سخنرانی کند.

دیدار با خانواده شهید فروزنده و شهیدان نقدی از دیگر برنامه های سفر یک روزه محسن رضایی به استان زنجان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه برنامه های سخنرانی خود در ساعت 16 بعد از ظهر  مسجد احمدیه شهر زنجان، سخنرانی عمومی خواهد داشت و بعد از آن به دیدار آیت الله سید محمد حسینی زنجانی از دانشمندان بزرگ دینی کشور و فرزند آیت الله سید عزالدین حسینی از مراجع بزگ تقلید شیعیان خواهد رفت.

دیدار با اهالی منطقه اسلام آباد و سخنرانی در ساعت 18 روز دوشنبه مسجد حضرت رقیه این منطقه از دیگر برنامه های محسن رضایی در سفر خود به شهر زنجان است.

بنا به اعلام هماهنگ کنندگان برنامه سفر محسن رضایی به استان زنجان وی در پایان برنامه سفر خود به زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار خواهد کرد./ک

برچسب ها: مسجد ، سفر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.