"جول کینامن" همبازی "لیام نیسون" در فیلم"فرار در طول شب" شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر، ستاره ی فیلمهای اکشن با نام "جول کینامن" برای بازی در فیلم اکشن "فرار در طول شب" همبازی لیام نیسون خواهد شد.

"جول کینامن" بازیگر سرشناس هالیوودی و سریال " کشتار" که اخیرا فیلمبرداری فیلم " پلیس آهنی" با بازی او در نقش پلیس آهنی به پایان رسیده است قرار است در یک اکشن پر حادثه و چشم نواز دیگر با بازی" لیام نیسون" همکاری داشته باشد و یکی از نقشهای اصلی را ایفا کند و در خبرها آمده است که "جول کینامن" قرار است نقش پسر لیام نیسون را ایفا کند.
"لیام نیسون" یک آدمکش حرفه ای است که بعد از بازنشسته شدن ، تصمیم می گیرد یک زندگی عادی با زن و پسر جوان خود را تجربه کند اما او اطلاعاتی از رئیس سابق خود دارد که اگر این اطلاعات فاش شوند برای رئیس سابقش گران تمام میشود و زندگی او در خطر می افتد بنابر این رئیس سابق لیام نیسون تصمیم میگیرد گروهی از اراذل و اوباش را استخدام کند تا لیام نیسون و خانواده اش را از بین ببرند اما باری دیگر مشاهده خواهیم کرد که این بازیگر همیشه آمادگی هر خطری را دارد و خانواده دوستی خود را باز به فیلم سرایت داده است، خلاصه کل داستان این فیلم در یک شب تا صبح رخ میدهد و بعد از گروگان گیری پسر جوان لیام نیسون توسط اوباش دیگر هیچ چیزی جلودار این ستاره ی کهنه کار نیست!! البته ایفای نقش "جول کینامن" در این اثر قرار است نشان دهد که پسر به پدر میرود چون "جول کینامن" هم قابلیت های دفاع از خود را در این اثر قرار است نشان دهد و پا بپای پدرش در داستان قرار است جان خود و مادرش را نجات دهد و با پدر به مقابله با رئیس پدرش رود.

این فیلم تیم نویسندگی و کارگردانی حرفه ای نیز دارد آقای "جاوما کولت- سرا" کارگردانی این اثر را انجام میدهد که فیلم "ناشناخته" را از او با بازی لیام نیسون به یاد داریم و فیلم " اورفن" نیز از ساخته های اوست.
به گفته ی کمپانی " برادران وارنر" کارگردانی این فیلم به "جاوما کولت- سرا" برعهده دارد که پیش از این با "نیسون" در فیلمهای "بی وقفه" و " ناشناس" همکاری داشته است.

به زودی فیلمبرداری این فیلم آغاز میشود و هنوز تاریخ اکران نیز اعلام نشده است ./ي2
برچسب ها: کینامن ، نیسون ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.