عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: مسئولان باید زمینه حضور علایق سیاسی مختلف و حضور حداکثری مردم را فراهم کنند تا با حضوری یکپارچه و منسجم زمینه یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی مهیا شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران محمود نگهبان سلامی نماینده مردم خواف و رشتخوار در نطق میان دستور خود با اشاره به لزوم فراهم کردن شرایط مساعد برای حضور سلایق سیاسی برای حضور در انتخابات گفت: مسئولان باید زمینه حضور علایق سیاسی مختلف و حضور حداکثری مردم را فراهم کنند تا با حضوری یکپارچه و منسجم زمینه یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی مهیا شود.
 
وي در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور و هیات دولت در مورد مسائل مربوط به حوزه انتخابیه خود بيان کرد: از ریاست‌جمهور و هیات دولت می خواهم که نسبت به مصوبات سفرهای استانی در شهرستان‌های خواف و رشتخوار جامه عمل پوشانده و زمینه رضایت‌مندی مردمان شریف این منطقه مرزی و محروم را فراهم کنند.
 
نگهبان سلامي خطاب به وزیر نیرو تصريح کرد: آیا آنچه در سفر هیات دولت به استان‌های خواف و رشتخوار در زمینه پرداخت یک و نیم میلیارد تومان به ادارات مربوطه وعده داده بودید انجام شده است؟ لازم است در اين رابطه اقدامی عاجل صورت گیرد.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به لزوم نظارت وزیر کشور بر عملکرد استانداران و فرمانداران این شهرستان‌ها گفت: لازم است که وزیر کشور بر عملکرد این افراد نظارت بیشتری داشته باشد تا آنها خود را حاکم بلامنازع در منطقه ندانسته و از جهت‌گیری‌های بی مورد نسبت به اشخاصی خاص و فراهم کردن فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی برای گروهی خاص پرهیز کنند.
 
وي همچنين با اشاره به لزوم توجه به حوزه ورزش در این شهرستان‌ها اظهار داشت: از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم به جای صرف هزینه‌های کلان در حوزه ورزش در شهرهای بزرگ فکری به حال مناطق محروم و مرزی به ویژه شهرستان‌های خواف و رشتخوار داشته باشند زیرا این مناطق از حداقل امکانات ورزشی نیز محرومند.
 
نگهبان‌سلامي ادامه داد: از وزیر ورزش و جوانان می خواهم نسبت به احداث و تکمیل سالن‌های ورزشی شهرستان‌های خواف و رشتخوار و شهرستان‌های سنگان و احداث سالن‌های چند منظوره در بالاخواف و پایین‌خواف اقدام عاجل صورت دهد.
 
نماینده مردم رشتخوار و خواف همچنين با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر موافقت و دستور اقدام در زمینه طرح آزادراه ایران – افغانستان ادامه داد: با توجه به تردد ماشین‌های سنگین حامل سنگ آهن و گمرک افغانستان که از مسیرهای تربت حیدریه،رشتخوار وخواف و سنگان لازم است که در ایجاد آزادراه ایران و افغانستان اقدام لازم صورت گیرد.
 
وي در پايان اظهارداشت: امید است با ارائه اعتبارات لازم و انجام اقدامات عاجل در این حوزه ها مشکلات این مناطق رفع شود.
 
انتهاي پيام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار