نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم گفت: آمریكا، انگلیس و ر‍ژیم صهیونیستی تلاش می کنند گروه های تندرو را با پوشش اسلام به مقابله با اسلام ناب محمدی برانگیزند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، حجت الاسلام احمد سالك صبح امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون اصفهان در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان، که در حوزه علمیه صدر بازار اصفهان برگزار شده بود، با اشاره به اینکه دشمنی دیرینه دشمنان اسلام از ابتدا تا کنون و در آینده با اسلام و با سران و رهبران اسلامی و ملت های بیدار شیعه در سراسر جهان است، اظهار کرد: آمریکا در شرف اضمحلال است و شوروی فروپاشی شده است، اسرائیل متزلزل است و به قول نتانیاهو ایران در کنار مرز ها و در کنار دولت اسرائیل حضور بالقوه و با اقتدار دارد.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) با هدف ایجاد وحدت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، امت های مسلمان، منطقه را تحت تاثیر قرار داد.
وی با اشاره به برنامه ریزی غرب برای مقابله با نظام اسلامی ادامه داد: آمریكا، انگلیس و ر‍ژیم صهیونیستی تلاش كردند گروه های تندرو را با پوشش اسلام به مقابله با اسلام ناب محمدی برانگیزند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس تأکید کرد: یكی از گروه های تندرویی كه در پاكستان راه افتاد و در 130 عملیات بیش از 400 شهید و هزاران مجروح را روی دست مردم پاكستان گذاشت، گروه تندروی سپاه صحابه بود که با حمایت وهابیت و كشورهایی همچون عربستان، امارات و كشورهای غربی در راستای اهداف استكبار اقدام به بمب گذاری ها و ترور شیعیان بویژه بزرگان و علمای شیعه كرد.
سالک با اشاره به اینكه 35میلیون پاكستانی شیعه هستند، افزود: این جمعیت معادل 20درصد جمعیت پاكستان است و از نظر تجاری و اقتصادی ارتباطات خوبی با ایران دارند.
وی متذکر شد: رشد اختلافات قومیتی و مذهبی از مهمترین اهداف استكبار جهانی است كه در كشورهای مختلف از جمله پاكستان به دنبال آن هستند و دشمن این هدف را با ایجاد جنگ روانی، شایعه، فریب و دروغ دنبال می كند تا كشورهای منطقه را از نظر اقتصادی و امنیتی بی ثبات كند.
وی ادامه داد: این كشتار در مقابل چشمان باز سازمان ملل است و این سازمان برخلاف ماده 1و 2 حقوق بشر كه آزادی، عدالت و امنیت همه مردم روی زمین را فریاد می كشد، سكوت كرده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه دشمن برای مقابله با این رشد در بعد داخلی و برون مرزی فشارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را تدارك دیده است، گفت: برهمین اساس دشمن با بهره گیری از برخی اهرم های فشار از جلمه ناكارآمد نشان دادن انقلاب، توهین به مقدسات و پیامبر اسلام (ص)، تحریم، تهدید، قومیت گرایی، ایجاد فرقه های مختلف و ضد دینی بر ایران اسلامی فشار وارد می كند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.