معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: همزمان با فرارسیدن نوروز و افتتاح بخش دیگری از بزرگراه آزادگان گاردریل های این بزرگراه حدفاصل شهرک وصال تا بزرگراه آیت الله سعیدی بازسازی می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس رضا زلفی با اعلام این خبر افزود: 5/8 کیلومتر از این بزرگراه در محدوده منطقه 19 قرار می گیرد که به منظور ایمن سازی گاردریل های این بزرگراه بازسازی و نصب مجدد می شود.
 
به گفته وی این فعالیت  از 10 روز پیش آغاز شده و تا پایان هفته به اتمام می رسد.
 
معاون شهردار منطقه همچنین از نصب جزیره ایمنی(جانپناه) در 5 نقطه از منطقه خبر داد و افزود: جزیره های ایمنی به منظور استراحت عابرین پیاده هنگام گذر عرضی آنها، در تقاطع بلوار میلاد و میثاق، خیابان دانشگاه، خیابان ورزش(مقابل پایانه سروری)، خیابان بهمنیار و میدان ماهان (مقابل بوستان شریعتی) نصب می شود.
 
وی در ادامه به اجرای عملیات خط کشی در خیابان های مهران، ماهان، انقلاب، آزادگان(غرب به شرق) و حدفاصل پل ساوه تا شهید کاظمی اشاره و تصریح کرد: علاوه براین خط کشی معابری همچون لاین جنوبی خیابان شکوفه، خیابان توریست، بزرگراه باقر شهر و دولتخواه به اتمام رسیده است.
 
زلفی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به نوروز و مشاهده بارندگی های اخیر طبق دستورالعمل ابلاغی این حوزه به شرکت واحد، پس از بارندگی ها تمامی وسایل حمل و نقل عمومی شستشو و پاکسازی می شوند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار