معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت: ثبت نام کسب مجوز سایت های همسریابی آغاز شد.

پیشنمازی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام داوطلبان مراکز مشاوره و تحکیم خانواده از امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: بر اساس ماده 43 قانون برنامه پنجم توسعه مصوب مجلس شورای اسلامی کسب هر گونه مجوز برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی صرفا در چارچوب آیین نامه ای که با تصویب هیئت وزیران می رسد اتفاق می افتد.

وی گفت: در سال گذشته پیش نویس آیین نامه ماده 43 توسط دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان به دولت تقدیم شد و بعد از انجام مراحل کارشناسی در آبان ماه امسال تصویب شده مقدمات ثبت نام فراهم و زمینه ثبت نام با مراجعه به سایت وزارت ورزش و جوانان و درخواست تقاضا آغاز شد.

پیشنمازی بیان داشت: متقاضیان باید مفاد آیین نامه 43را مطالعه و در صورت واجد شرایط بودن به ثبت نام اقدام کنند و بعد از بررسی نتیجه ثبت نام اعلام می شود و فعالیت این مراکز آغاز خواهد شد.

وی گفت: فعلا اشخاص حقیقی قادر به ثبت نام خواهند بود و شرایط ثبت نام برای اشخاص حقوقی تا قبل از پایان سال جاری فراهم خواهد شد.

وی گفت: ارائه آموزش، مشاوره در خصوص حقوق و تکالیف اعضای خانواده، مشاوره در زمینه ازدواج جوانان، آموزش مشاوره در زمینه ارتقا توانمندسازی جوانان و مشاوره در زمینه مسائل اعتقادی فرهنگی تربیتی و تسهیل ازدواج جوانان از جمله وظایف این مرکز به شمار می رود./ز

برچسب ها: ثبت نام ، فعالیت ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار