رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گفت: در حال حاضر ثبات در بازار برقرار است و مشکلی از بابت توزیع کالاها نداریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عظمایی با بیان اینکه در برخی کالاها روند کاهش قیمت وجود دارد ، ادامه داد: دلیل این امر کاهش نسبی نرخ ارز و نیز اجرای طرح هایی نظیر برگزاری نمایشگاه های بهاره، طرح نظارت نوروزی و ... می باشد.

وی افزود: از کمیته نرخ گذاری بر کالا ها خواسته ایم که در ایام پایان سال و در روزهای آغاز سال جدید هیچ گونه نرخ گذاری انجام ندهند و مردم با آسودگی خاطر اقدام به خرید نمایند.

وی از دیگر اقدامات انجام یافته در خصوص تنظیم بازار توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه های بهاره عنوان کرد و گفت: در نمایشگاه های بهاره که از 15 اسفند شروع شده و تا 22 اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، کالاها با تخفیف 15 درصدی به مردم عزیز عرضه خواهد شد.

عظمایی خاطر نشان کرد: 2350 تن ذخیره مرغ انجام شده که تا کنون 1600 تن توزیع شده است و در کنار آن گوشت قرمز و برنج و روغن نیز به اندازه کافی ذخیره شده و نگرانی از بابتکمبود یا افزایش قیمت این قبیل کالا وجود ندارد.

وی در خصوص توزیع میوه شب عید نیز گفت: 2500 تن پرتقال از استان مازنداران خریداری شده و 800 تن آن وارد استان گردیده است و ما بقی در مرحله حمل می باشد که تا 24 اسفند وارد استان خواهد شد.

وی افزود: در کنار پرتقال 1200 تن سیب میز خریداری شده است./س

برچسب ها: کمبود ، کالای ، شب عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.