معاون فني و عمران منطقه يک گفت: سنگفرش و اجراي کفپوش ها در قسمت ميدان نياوران تا سه راه ياسر در سال جاري بهسازي و بازسازي شد.

محمد شيري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: طول اين محدوده يك هزار و 752 متر بوده و با توجه به آسفالتي بودن برخي از قسمت ها و کفپوش هاي بتني قديمي، عمليات بازسازي با رعايت نکات ايمني و استفاده از سنگ کيوبيک گرانيتي و شمش لايبيد ده سانت و شش سانت اجرا شده است.
وي بيان کرد: زمان استاندارد بهسازي و بازسازي سنگفرش و کفپوش هاي پياده روها تحت تاثير بسياري از متغيرها و عوامل است که علاوه بر کم شدن عمر ماندگاري پياده رو با کندي در اجرا نيز روبرو مي شود.
شيري تصريح کرد: عمليات اجرايي شامل کف سازي، خاک برداري، اجراي بتن، کف پوش بتني، اجراي نهر روسي، نصب لوله پلي اتيلن، تاسيسات آب 110 ميلي متر، تاسيسات برقي 63 ميلي متر، نصب دريچه بازديد چدني، لوله گذاري و اجراي جدول بوده است.
وي اظهار داشت: ضلع شمال نياوران به اتمام رسيده و ضلع جنوب نياوران از سه راه ياسر تا نرسيده به کوچه زيبا نيز در حدود 150 متر طول و عرض 4 متر به پايان رسيده است.
شيري خاطرنشان کرد: عمليات کفپوش اين قسمت همانند ضلع شمال در حدود 50 متر مربع انجام شده و مابقي تا پايان سال به اتمام خواهد رسيد./ز
برچسب ها: سنگفرش ، کفپوش ، نیاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار