روز نخست مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در حالی روز 19 اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران به پایان رسید که در این رقابتها یک حادثه عجیب و تاسف آور به وقوع پیوست.


به گزراش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ،در حالی که عصر روز شنبه (19 اسفندماه)میلاد خسروی کشتی گیر تیم لرستان خود رابرای مسابقه شانس مجدد آماده می کرد با یک تماشاگر درگیری لفظی پیدا کرد که این تماشاگرنما با ضربه چاقو به صورت خسروی وی را دچار آسیب دیدگی شدید کرد.

سوالی که پس از وقوع این اتفاق در ذهن همگان نقش می بندد این است پس نیروی انتظامی و عوامل حراست سالن کجا بودند؟و ضارب چگونه دستگیر شد؟خوب ماموران نیروی انتظامی که حضور نداشتند و ماموران حراست نیز که تا به خود بیایند اتفاقی که نباید رخ دهد انجام شد.اما باز هم دست تماشاگران حاضر درد نکند که وظیفه نیروهای امنیتی را به خوبی انجام دادند و این اراذل اوباش را دستگیر و در نهایت تحویل نیروی انتظامی دادند.

به هر حال بابت وقوع یک چنین حوادثی در محیط های ورزشی و به خصوص در رشته ای چون کشتی فقط می توان تاسف خورد اما نکته ای که باید بیشتر به آن توجه شود در یک چنین اتفاقاتی چه کسی باید پاسخگو باشد و آیا ما همیشه باید به دنبال نوش دارو پس از مرگ سهراب باشیم؟!...

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان امروز(20 اسفندماه)با برگزاری رقابتهای اوزان 60،74 و96 کیلوگرم به پایان خواهد رسید./آق
برچسب ها: کشتی فرنگی ، خسروی ، چاقو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار