تجمع گسترد شخصیت های دینی ، اساتید، طلاب و روحانیون استان مرکزی در اعتراض به کشتار شیعیان مظلوم پاکستان در کویته، کراچی و لاهور در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، این تجمع با تعطیلی دروس حوزه علمیه استان مرکزی در اعتراض به کشتار شیعیان در کشورهای مختلف منطقه به خصوص کشتار اخیر شیعیان کراچی پاکستان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این تجمع گفت: تفرقه افکنی در جهان اسلام و بین مذاهب اسلامی از اهداف شوم دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیس است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: اسلام با کشتار انسان ها به شدت مخالف است، فعالیت و اقدام های تروریستی را حرام می داند و باید در این خصوص مراکز علمی و دینی جهان اسلام در نقاط مختلف دنیا بیش از پیش اطلاع رسانی کنند.
وی بیان کرد: پیامبر اعظم (ص)، رسول مهربانی، صلح و دوستی است و همواره برای انسان دوستی و زندگی مسالمت آمیز انسان ها سفارش های فراوانی داشته است، بنابراین طرفداران آن حضرت و مسلمانان باید برای حفظ و تقویت وحدت بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: کشتار انسان ها در هر نقطه ای از جهان محکوم است و باید جهان اسلام با اقدام های تروریستی جریان ها و گروه های تندرو و افراطی که با حمایت و هدایت غربی ها و آمریکایی ها انجام می شود، جلوگیری کنند./س

برچسب ها: تجمع ، شیعیان ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.