رسانه هاي مصري از تاكيد نهاد رياست جمهوري اين كشور بر ادامه كار كابينه هشام قنديل و آزادي 17تن از متهمان حوادث پورت سعيد خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الاهرام آنلاين، در نخستين واكنش رياست جمهوري مصر پس از تنش هاي روز گذشته در اين كشور، اين نهاد از ادامه كار كابينه اين كشور به رياست هشام قنديل خبر داد و افزود كابينه قنديل تا انتخابات آتي باقي خواهد ماند و هيچگونه طرحي براي ترميم آْن وجود ندارد.

در همين حال "العامري الفاروق" وزير ورزش مصر توقف بازيهاي ليگ فوتبال اين كشور به دليل نگراني از آشوب در اين بازيها را تكذيب و بر ادامه اين رقابتها تاكيد كرد.

همچنين شامگاه گذشته مديريت امنيت استان اسماعيليه مصر از آزادي 17 تن از متهمان حادثه سال گذشته پورت سعيد پس از اينكه در دادگاه حكم برائت گرفتند، خبر داد.

پايگاه خبري "الاهرام آنلاين" در خبري ديگر از پيوستن 7حزب اسلامي "الرايه"،"العمل الجديد"،"الاصلاح"،"الاصاله"،"الفضيله"،"الشعب"و حزب الاسلامي به ائتلاف اسلامگرايان اين كشور موسوم به ائتلاف الامه الاسلامي خبر داد.

همچنين برخي منابع از تيراندازي در خيابانهاي پيراموني ميدان التحرير گزارش داده و به توقف رفت و آمد قطارها به استان القليوبيه خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار