جانشین رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای طرح ترافیک نوروز از 12 ظهر 24 اسفند خبر داد.

سرهنگ اکبری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای طرح استقبال از فصل همدلی طرح ترافیکی ویژه ی نوروز در استان البرز از ساعت 12 ظهر 24 اسفند اجرا و تا 7 صبح 17 فروردین سال 92 ادامه دارد.

وی بیان کرد: نیروهای ما در آماده باش 100 درصدی هستند و ماموران در صورت رویت تخلف با قاطعیت با رانندگان برخورد و برابر مقررات نسبت به اعمال قانون یا توقیف وسیله نقلیه رانندگان برخورد می شود.

سرهنگ اکبری اظهار داشت: در این طرح برای پنجشنبه آخر سال و 13 فروردین پیش بینی و تمهیدات لازم صورت گرفته است که در این راستا جلسات متعددی با سازمان راهداری، سازمان حمل و نقل و پایانه بخشداری و صدا و سیما داشتیم تا در پیش بینی لازم برای ایام نوروز به جمع بندی برنامه ها برسیم.

جانشین رئیس پلیس راه استان البرز افزود: رانندگان می بایست در قبل از سفر نسبت به برطرف کردن نقص فنی خودرو خود اقدام نمایند و در صورتی که در شرایط سرما وسایل نقلیه عبوری تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند برابر قانون از تردد آنان ممانعت به عمل می آید و تنها تردد برای آن دسته از خودروهایی است که تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند./ز

برچسب ها: چرخ ، پایانه ، بخشداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار