رئيس شوراي علماي بحرين بر لزوم برگزاري همه پرسي در مورد نتايج گفتگوهاي ملي در اين کشور تاکيد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه اللؤلؤه ؛ شيخ عيسي احمد قاسم در خطبه هاي نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع) گفت: تا زماني که حتي يکي از تظاهرکنندگان در زندان باشد، هيچ اصلاحاتي قابل قبول نيست. 

شيخ عيسي قاسم با اشاره به مخالفت رژيم بحرين براي برگزاري همه پرسي در مورد نتايج اين گفتگوها افزود: تا زماني که شرايط کنوني در بحرين ادامه داشته باشد، امکان پايان بحران، کشمکش ها و اختلافات وجود ندارد. رژيم بحرين مي گويد در مورد تلاش براي دستيابي به راه حل جدي و صادق است و مردم مانعي در اين راه هستند. اما واقعيت آن است که راه حل به طور کامل در دست رژيم حاکم است. وي خاطر نشان کرد: براي توقف اعتراضات و تظاهرات مردمي بايد در مورد نتايج گفتگوهاي ملي همه پرسي برگزار شود و تا توصيه هاي اين گفتگوها، حمايت اکثريت مردم را به دست آورد. 

اين روحاني برجسته بحريني گفت: همه مي دانند که دو طرف اصلي مشکل کنوني در بحرين ملت و رژيم حاکم هستند و جمعيت هاي سياسي نمي توانند نماينده مردم در گفتگوها باشند. هيچ کسي نمي تواند مدعي شود نماينده ملت بحرين است. بحرين با مشکلات بزرگي روبروست که هيچ کسي آن را نفي نمي کند. مردم بحرين به اعتراضات مسالمت آميز پايبند هستند. 

                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: قاسم ، بحرین ، همه پرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار