سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد در مصاحبه پیش از بازی با رد شایعه جدایی وین رونی از این تیم تاکید کرد که رونی فصل بعد هم در این تیم می ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سرآلکس فرگوسن در صحبت های پیش از بازی با چلسی در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی انگلیس با موثر خواندن بازیکنی همچون رونی در تیمش، جدایی او را تنها شایعه خواند و اطمینان داد رونی فصل بعد هم در تیم منچستریونایتد باقی می ماند و بازی می کند.

شایعه ی جدایی وین رونی از آنجا شروع شد که او در لیست 11 نفره اصلی بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفت، و فرگوسن از زوج فان پرسی و ولبک استفاده کرد.

ولی فرگوسن نشستن رونی روی نیمکت در بازی رئال مادرید را کاملا تاکتیکی دانست و دلیل آن را استفاده از تاکتیکی خواند که در تمرینات به آن رسیده بود. او نیاز تیم به کنترل بازی با شوک به ژابی آلونسو برای محدود کردن توانایی هایش را دلیل اصلی بازی ولبک به جای رونی دانست و گفت: ولي با توجه به قابلیت های بازی در دو پست متفاوت بهترین بازیکن برای حضور در ان بازی بود و یکی از بهترین بازیکنان ما در این فصل به شمار می رود.

وی همچنین افزود: مسلما مطلب مهمی بین من و رونی وجود ندارد و استفاده از این تاکتیک هم همیشگی نخواهد بود و تنها سه شنبه مورد استفاده قرار گرفت./مح
برچسب ها: منچستر ، رونی ، فوتبال ، فرگوسن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار