سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به بازیکنان این تیم اولتیماتوم جدی داد که بازیهای پیش رو را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یحیی گل محمدی به بازیکنان خود اولتیماتوم داد تا بازی های لیگ را جدی بگیرند چرا که وی به رویانیان مدیرعامل باشگاه قول داده است که عنوان چهارمی در جدول رده بندی لیگ برتر را بدست آورد.

شایان ذکر است، شوخی بازیکنان پرسپولیس هم در این روزها با سعید شیرینی سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس از نکات جالب توجه است چرا که بازیکنان از وی خواهش کرده اند که دیگر برای مراسم قرعه کشی دیدار داماش و پرسپولیس به سازمان لیگ نرود چون آنها به شیرینی اشاره کرده اند که وی ساده است و مثل بازی با ذوب آهن سرش را کلاه می گذارند.

گفتنی است، بازیکنان پرسپولیس در انتظار این هستند که آيا مسئولان به آنها اجازه مرخصی در تعطیلات نوروزی را می دهند یا خیر و با توجه به اینکه دیدار با داماش گیلان پیش روی سرخپوشان است هنوز تکلیف مرخصی آنها مشخص نیست.

*خبر خوشی برای سرخپوشان پایتخت!

مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران به بازیکنان این تیم قول داده اند که پیش از آغاز سال جدید مقداری دیگر از مبالغ قراردادهایشان را به آنها پرداخت کنند و به نظر می رسد که تلاش مدیرعامل این باشگاه بی نتیجه نبوده است.

*دیدار استقلال و تراکتورسازی، سوژه پرسپولیسی ها!

حاشیه های دیدار 2 تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز در چارچوب رقابت های لیگ برتر و فحاشی هایی که به کاظمیان از سوی هواداران آبی ها صورت گرفته بود سوژه صحبت سرخپوشان بود و بازیکنان پرسپولیس تأکید کرده اند که اگر اتحادیه بازیکنان فوتبال نیز تشکیل می شد چنین دغدغه هایی برای آنها بوجود نمی آید/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار