دادگاههاي رژيم اشغالگر به بيدادگاههاي شهروندان فلسطيني تبديل شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از الجزيره ؛ دادگاه اسرائيل شکايت فايز صالحه، شهروند فلسطيني ساکن غزه را برضد ارتش اسرائيل وارد ندانست. ارتش اسرائيل خانه اين فلسطيني را در جنگ 2008 بمباران کرد. خانه فايز صالحه بر اثر بمباران ويران شد و همسر ، خواهر همسر و چهار فرزند از جمله يک کودک شيرخوارش، به شهادت رسيدند. دادگاه نه تنها شکايت اين شهروند فلسطيني را وارد ندانست، بلکه او را به پرداخت پنج هزار دلار جريمه به عنوان حق دادرسي محکوم کرد.

 وائل دحدوح گزارشگر الجزيره در گزارشي از غزه با نشان دادن تصاوير فايز صالحه گفت او رنج و سختي زندگي خود را روايت مي کند اما نمي تواند جلوي گريه خود را بگيرد. او در حالي که گريه مي کند خطاب به مقامات اسرائيلي مي گويد هرگز شما را نمي بخشم و مطمئن باشد انتقام خون همسر و فرزندانم را از شما مي گيرم.

 فايز صالحه شهروند فلسطيني، هم اکنون در خانه اي اجاره اي زندگي مي کند و با اين حال هر روز بر ويرانه اي که از منزل او بر جاي مانده، حضور مي يابد و درختاني را که کاشته است آب مي دهد. او تاکيد مي کند که هر گز خانه خود را ترک نخواهد کرد. با اين حال، اين نخستين بار نيست که دادگاههاي اسرائيل شکايات فلسطينيها را رد مي کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار