پیشکسوت پرسپولیس گفت: نه هواداران قبول می‌کنند، نه این بازیکنان می‌پذیرند که برنده نباشند، راه آهن زمان بدی به پرسپولیس خورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ضیاء عربشاهی افزود: بازی پرسپولیس با  راه آهن برای هر دو طرف اهمیت دارد. این بازی برای علی دایی بسیار مهم است و می‌خواهد حتما در آن پیروز باشد. البته میل به پیروزی همیشه در او وجود دارد و این بازی هم جایگاه خاص خودش را دارد. از سوی دیگر پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و راه آهن در بدترین زمان به پرسپولیس خورد.

وی ادامه داد: بازی جانداری خواهد شد و به نظرم بازیکنان خط هافبک تعیین می‌کنند که کدام تیم برنده خواهد شد. در این میان راه آهن از بازیکنانی بهره می‌برد که از پرسپولیس رفته‌اند و انگیزه زیادی دارند و گل‌محمدی باید برای مهار آنها فکر کند.

عربشاهی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به بازی‌های لیگ به عنوان بازی تدارکاتی برای جام حذفی نگاه کند، خاطرنشان کرد: این بازی حتی اگر واقعا تدارکاتی باشد، از نگاه هواداران یک بازی کاملا جدی تلقی می‌شود. مساله این است که هوادار این مسائل را نمی‌پذیرد و سختی کار در پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها در همین موارد است. البته جام حذفی مهم است و پرسپولیس باید تمام ابزارهایش را برای قهرمانی در آن به کار بگیرد، اما اگر پرسپولیس در انتهای جدول هم بود، نمی‌توانست به این بازی نگاه تدارکاتی و تشریفاتی داشته باشد. البته در شرایط فعلی با توجه به شرایطی که بعد از آمدن گل‌محمدی ایجاد شده است، احساس می‌کنم خود بازیکنان هم با تمام وجود می‌خواهند در تمام بازی‌ها برنده باشند و پیروزی در بازی‌های لیگ برای ارتقاء شرایط تیم در جام حذفی مهم است./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار