ابوقطاده روحاني انگليسي بعد از نقض شرايط وثيقه بار ديگر بازداشت شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني اسکاي نيوز ؛‌ وزارت کشور انگليس اعلام کرده است اين روحاني پنجاه و دو ساله در شمال لندن بازداشت شده است.

در اوايل هفته گذشته، پليس ضد تروريسم در انگليس از محل سکونت وي بازرسي هايي به عمل آورده است و سه روز مانده به تشکيل جلسه دادگاه براي تصميم گيري در خصوص آينده وي، اين روحاني مسلمان بار ديگر بازداشت شد.

وزارت کشور انگليس درباره جزئيات اين اقدام توضيحي نداده ولي گفته است که پليس مرزي انگليس اين روحاني را بعد از نقض شرايط آزادي به قيد وثيقه که کمسيون ويژه مهاجرت برايش تعيين کرده بود، بازداشت کرده است.

ابوقطاده که از وي به عنوان دست راست اسامه بن لادن در اروپا ياد مي شد، در 1999 در اردن محکوم شد و نوامبر سال گذشته، دادگاهي در انگليس اعلام کرد براساس قانون، نمي توان وي را اخراج کرد زيرا اردن شواهدي را نشان نداده است که نشان دهد اعتراف هاي به کار رفته در اين دادگاه، از راه شکنجه به دست نيامده اند.قطاده بعد از آن از زندان آزاد شد و به قيد وثيقه، مجاز بود تا در بيرون از زندان بماند. هنوز معلوم نيست اين حکم بر آينده اين روحاني مسلمان انگليسي تاثير داشته باشد.


                                                  آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: پلیس ، انگلیس ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار